Ik heb 2 directories, beiden met gelijksoortige inhoud (namelijk 2 Friends DVD's omdat ik ze op 1 kant van 1 DVD wil hebben om zodoende niet meer om te hoeven draaien. Mijn Friends DVD's zijn namelijk origineel dual-sided) namelijk:
VIDEO_TS.vob/ifo/bup
VTS_01_0.vob/ifo/bup
VTS_01_1.vob t/m VTS_01_4.vob
Nu wil het ZEER vreemde geval dat DVDShrink (de nieuwste) in de ene dir gewoon alles ziet en ik de episodes naar links kan slepen (in re-author modus) maar in de andere dir ziet ie niets behalve het menu!?
Als ik in normale modus die directory open geeft ie een error dat ie VTS_01_5.vob niet kan vinden, en dat klopt want die bestaat niet, er zijn maar 4 episodes altijd op een Friends DVD en dus ook in mijn rip-directory!
Wat nu en hoe komt dit!?
VIDEO_TS.vob/ifo/bup
VTS_01_0.vob/ifo/bup
VTS_01_1.vob t/m VTS_01_4.vob
Nu wil het ZEER vreemde geval dat DVDShrink (de nieuwste) in de ene dir gewoon alles ziet en ik de episodes naar links kan slepen (in re-author modus) maar in de andere dir ziet ie niets behalve het menu!?
Als ik in normale modus die directory open geeft ie een error dat ie VTS_01_5.vob niet kan vinden, en dat klopt want die bestaat niet, er zijn maar 4 episodes altijd op een Friends DVD en dus ook in mijn rip-directory!
Wat nu en hoe komt dit!?