hey ik zou graag willen weten welk font gebruikt is bij het logo van hertog jan adres: http://www.hertogjan.nl/intro_logo_groot.gif
alvast bedankt
alvast bedankt
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 67482
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
http://flickr.com/photos/itommy/
Als ik me niet vergis is dat de Louisiana.Anoniem: 93388 schreef op 23 september 2004 @ 23:34:
hey ik ben op zoek naar dit font:
[afbeelding]
ik heb helaas geen beter plaatje.
Whatthefont.com kan er niks uithalen. Volgens mij is het wel een freeware font.
Kent iemand 'm?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
teveel zooi, te weinig tijd
Dat'ie niet op het interweb te vinden is, betekent nog niet dat-ie niet bestaat, snoes.Dark Blue schreef op 19 oktober 2004 @ 01:13:
Volgens Myfonts, en DaFont (die ook op officiele sites zoekt) bestaat Louisiana niet. Linkje?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Ziet er erg Gill-achtig uit, dan moet je kijken naar de Humanist, dat is een freeware variant daarop:Skinkie schreef op 20 oktober 2004 @ 02:44:
Okee ik ben op zoek naar een niet-commercieel font wat lijkt op het Algemeen Dagblad lettertype. Het font waar ik met WTF op heb gezocht komt uit op CG Symphony-Bold en Syntax Bold nu heb ik zelf de hoop nog niet opgegeven. Maar ik denk dat zeker van Syntax wel een niet-commerciele variant moet bestaan. Heeft iemand een zoek clue voor me?
[ Voor 9% gewijzigd door RM-rf op 20-10-2004 09:49 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Yoozer schreef op 19 oktober 2004 @ 09:41:
DB : omdat 't Kunstler Script Medium moet zijn, misschien?. Verder voldoet je link net boven die post eigenlijk ook best wel goed voor T. van Beek
.
zeg lieverd, ik weet niet wat voor intentie jij hebt maar de manier waarop je snoes neerzet bevalt me allerminst.waxle schreef op 19 oktober 2004 @ 09:56:
[...]
Dat'ie niet op het interweb te vinden is, betekent nog niet dat-ie niet bestaat, snoes.
Denk eerder gezegd dat-ie onder een andere naam door een grote fonttoko is ondergebracht. We zoeken even verder.
Ik vind Duvall Outline er wel erg op lijken, te vinden op www.abstractfonts.com ... helaas heeft dat ding geen Italic versie.TomR schreef op 20 oktober 2004 @ 10:21:
Weet iemand een freeware versie van Flamenco
[afbeelding] (dit is Flamenco Inline dus je moet de lijnen eromheen ff wegdenken)
Anoniem: 107499
Misschien een Souvenir Thin?Anoniem: 107499 schreef op 20 oktober 2004 @ 16:23:
Font 1: Het gaat hier om de tekst onderaan (dus niet "ET", maar "A Steven Spielburg film..")
http://www.filmfan.be/albums/filmposters/aeg.jpg
2. Copperplate outlineFont 2 en 3: Het gaat hier om het font waarin "The Big Blue" is geschreven en het font waarin de tekst eronder geschreven is.
http://www.filmfan.be/albums/filmposters/aio.jpg
Font 3 lijkt wel behoorlijk veel op Font 1, dus waarschijnlijk kan ik hiervoor hetzelfde font gebruiken.
't Zijn schavuiten, pure schobbejakken ... dat is wat ik je zeg ... SnottelebellekkeDark Blue schreef op 20 oktober 2004 @ 12:41:
zeg lieverd, ik weet niet wat voor intentie jij hebt maar de manier waarop je snoes neerzet bevalt me allerminst.
Kan ook wel wat liever, toch?
[ Voor 23% gewijzigd door RM-rf op 20-10-2004 16:34 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Anoniem: 124965
Anoniem: 100872
Lees ook de topicstart, daar staat ook een tip hoe je goed fonts via google kan vinden,Anoniem: 100872 schreef op 21 oktober 2004 @ 14:47:
verder ga ik dit topic ff flink doorspitten, want er gaat een wereld voor me open hiero
Alhoewel ze zelf al aangeven dat die rechten (in dit geval op basis van een merknaam) niet overal gelden...Trademark of Heidelberger Druckmaschinen AG which may be registered in certain jurisdictions, exclusively licensed through Linotype Library GmbH, a wholly owned subsidiary of Heidelberger Druckmaschinen AG
Anoniem: 100872
[ Voor 16% gewijzigd door Tys op 21-10-2004 20:02 ]
My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)
Anoniem: 124965
Bedankt, het is inderdaad Rage ItalicRM-rf schreef op 20 oktober 2004 @ 22:49:
Brush script of nog eerder Rage Italic: http://www.myfonts.com/fonts/letraset/rage-italic/
enkel zijn die laatste 'i' en 'a' wel customized, aangezien ze net wat anders zijn dan de eerder voorkomende letters
Is inderdaad bijna hetzelfde, alleen komt die niet aan de dikte van het lettertype, ook niet met bold.Yoozer schreef op 21 oktober 2004 @ 20:46:
De anti-aliasing op zo'n klein formaat maakt 't wat lastiger. Probeer eens Blue Highway?
[ Voor 8% gewijzigd door Tys op 22-10-2004 10:37 ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
een Hit The Road dan? Ook op DaFont te vinden.Thiaz schreef op 22 oktober 2004 @ 10:35:
[...]
Is inderdaad bijna hetzelfde, alleen komt die niet aan de dikte van het lettertype, ook niet met bold.
Een Lucida Sans misschien?Copyman schreef op 23 oktober 2004 @ 11:19:
Het zal vast al wel een langs zijn gekomen, maar ik kan het niet vinden met de search. Welk font wordt er nou gebruikt in bijvoorbeeld het Microsoft Windows XP Professional logo?
[afbeelding]
De font die er bij mij het meest op lijkt, is Microsoft Sans Serif, de rest van de fonts zijn al duidelijk anders. Ik heb hem dus niet in mijn fontlijst staan.
Weet iemand welk font dit exact is?
[ Voor 28% gewijzigd door Dark Blue op 23-10-2004 11:42 ]
[ Voor 43% gewijzigd door Copyman op 23-10-2004 11:48 ]
[ Voor 39% gewijzigd door alienfruit op 23-10-2004 13:35 ]
Yeala! BedanktDark Blue schreef op 23 oktober 2004 @ 11:38:
[...]
een Hit The Road dan? Ook op DaFont te vinden.
Al denk ik het zelf al van niet...
Anoniem: 75994
Dit wil ik ook wel graag weten. Echt een mooi font dat!alienfruit schreef op 23 oktober 2004 @ 13:29:
Iemand enig idee welke lettertype MTV Europe gebruikt bij die "What's Next" schermen? Verschrikkelijk mooi lettertype. Lijkt een beetje op FF Isonorm maar dat is hem niet volgens mij. Jammerlijk genoeg kan ik geen captures maken van MTV hier
Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser
Franklin GothicCopyman schreef op 23 oktober 2004 @ 11:19:
Het zal vast al wel een langs zijn gekomen, maar ik kan het niet vinden met de search. Welk font wordt er nou gebruikt in bijvoorbeeld het Microsoft Windows XP Professional logo?
Oke, ik ben nog eens op zoek gegaan en het enige lettertype dat in de buurt komt is de Milky Well van Gray Graphics.Anoniem: 75994 schreef op 23 oktober 2004 @ 22:37:
Na een hoop pogingen geef ik het op en hoop ik dat er mensen zijn die me kunnen helpen.
Mijn vader heeft een jaar terug een bus gekocht, waarschijnlijk de enige rijdende bus met een opbouw van Van Rooijen (nu van Den Oudsten). Hij is nu een jaar verder en heeft hem helemaal gerestaureerd tot nagenoeg orgineel, maar het enige dat mist is een sticker met het type-logo, de Odyssee. Ik heb werkelijk alles nagezocht en ik heb slechts 4 foto's gevonden waarop het logo te zien is. De meest duidelijke heb ik hier neergezet. Groter heb ik hem helaas niet. Ik heb contact gehad met een bus-fanaat die zijn website volledig wijdt aan oude, nieuwe en antieke bussen. Via hem weet ik dat die stickers niet meer gemaakt worden en ook niet meer te maken zijn.
Ik wil dus nu zelf dat Odyssee-logo gaan maken (althans, zoveel mogelijk in de richting van), maar ik kan geen enkel lettertype vinden dat er in de buurt komt (ook niet met de in de startpost genoemde links en hints). Toch ben ik deze stijl wel eens tegen gekomen.
Het beste foto'tje dat ik ervan heb:
[afbeelding]
Wie o wie weet een lettertype dat er in de buurt komt (zodat ik het zelf nog kan bewerken) of zelfs het echte lettertype?
Heb het vermoeden dat het een handgetekend fontje is, de C loopt helemaal over die 'a' heen, en dat doet vermoeden dat dit een staaltje handmatige huisvlijt is, al dan niet op basis van een bestaande script.krullee schreef op 24 oktober 2004 @ 22:21:
Ik ben op zoek naar het font wat gebruikt wordt in het logo van Carp*
http://www.carp.nl
iemand een idee?
daar kan je wel eens gelijk in hebben, maar heb je dan misschien een idee wat dat bestaande scriptje zou kunnen zijn?waxle schreef op 25 oktober 2004 @ 00:02:
[...]
Heb het vermoeden dat het een handgetekend fontje is, de C loopt helemaal over die 'a' heen, en dat doet vermoeden dat dit een staaltje handmatige huisvlijt is, al dan niet op basis van een bestaande script.
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url
Eurostile (extended, bold)AB2ND schreef op 25 oktober 2004 @ 11:37:
wie zou mij kunnen vertellen welk font dit is:
[afbeelding]
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 45% gewijzigd door Tweaking_Deejay op 25-10-2004 23:18 ]
"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono
Kan jij dan wél captures maken? Want ik weet echt niet welke jullie bedoelen2mbcs schreef op 23 oktober 2004 @ 23:03:
[...]
Dit wil ik ook wel graag weten. Echt een mooi font dat!
[ Voor 44% gewijzigd door Dark Blue op 25-10-2004 23:47 ]
Het orginele logo is inderdaad al spoorloos verdwenen, maar ik heb er nog wat oude foto's (van andere bussen) van kunnen vinden. Deze zijn:Dark Blue schreef op 25 oktober 2004 @ 23:24:
[...]
Kan jij dan wél captures maken? Want ik weet echt niet welke jullie bedoelen
Ik ben even naar dat Odyssee font op zoek. Ik vraag me af of het wel een font is. Al heb ik het een keer ergens anders op zien staan, met name die 's' en die 'e'.. op een... ja!! Een notitieblokje met een paardje erop!Er was ook briefpapier van.
Daar stond ook iets van ...see op... en precies in die letters!
Er stond SeePap op, helaas heb ik die notitieblocs niet meer... die liggen bij mn ouders. En op Google is ook niks te vinden.
http://www.dafont.com/en/...1&nb_ppp=40&texte=Odyssee
Ballpark Weiner... maar echt in de buurt komt dat niet. Als jij een foto van de voorkant van je bus kunt maken, wil ik het logo wel overtrekken in Illustrator... of heeft je vader al blij over de oude sticker heengespoten? 8)&
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 75994 op 25-10-2004 23:51 ]
Die heb ik ook al gevonden ja... daar zat ik ook al naar te kijken ter vergelijking, met zo'n gehele bus kan ik veel meer, dan met zo'n klein frummeltje.. vreemd, maar dat beeld eromheen doet me de letters beter herkennen.Anoniem: 75994 schreef op 25 oktober 2004 @ 23:47:
[...]
Het orginele logo is inderdaad al spoorloos verdwenen, maar ik heb er nog wat oude foto's (van andere bussen) van kunnen vinden. Deze zijn:
[afbeelding]
Moeilijk te zien hier. Maarreuh, is dit Doetinchem, (oude) Terborgseweg, bij het station?
Lijkt et nou of de 'O' hier nog een extra krulletje heeft?
[ Voor 21% gewijzigd door Dark Blue op 26-10-2004 00:02 ]
Anoniem: 102545
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 102545 op 26-10-2004 01:22 ]
Kan je de font niet op je webspace zetten en dan in je css daar naartoe linken? Als ik mij niet vergis is dit gewoon mogelijk.Anoniem: 102545 schreef op 26 oktober 2004 @ 01:21:
hallo, ik ehb hier een website met daarin et menu het lettertype monotype corsiva
in linux zit dit lettertype niet standaard ingebakkne, en ik eb hier geen toegang tot een linux machine, heeft iemand een idee welk font uit linux hier op lijkt, dan kan ik dit in mijn css invullen
op www.sporthaldebeuk.tk kun je het font zien wat ik bedoel
alvast bedankt
nee, daarvoor moet je het font eerst omzetten naar een .eot file met het tooltje WEFT van Microsoft.ronaldlokers schreef op 26 oktober 2004 @ 01:29:
[...]
Kan je de font niet op je webspace zetten en dan in je css daar naartoe linken? Als ik mij niet vergis is dit gewoon mogelijk.
Anoniem: 102545
daarom,, ik wil lettertypes van linux en mac, die op monotype corsiva lijken , zodat me site ook daar er goed uitzietToch vind ik het kinda tricky, want zo beperk je je tot Windows only. Onder een Mac heet hij geloof ik weer anders, tenzij hij daar natuurlijk bij MS Office voor de Mac wordt gedaan
[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 102545 op 26-10-2004 08:56 ]
Slecht gezocht, dan ;)burp2001 schreef op 26 oktober 2004 @ 10:23:
Ik zoek een font (kweet niet hoe hij heet) maar het gaat om een icy type met sneeuw erop..
Cool ofzo? kan het op de grote gratis fonts sites niet vinden...
Helaas heeft dafont hem niet. Ik kan hem wel bij FontFont kopen maar daar kost ie 99 dollar....Dark Blue schreef op 25 oktober 2004 @ 23:24:
Tweaking_Deejay
Het font dat jij zoekt is bijna zeker weten te vinden op DaFont.... hoewel ik het als betaald fontje heb gehad, ik geloof dat het merk Rituals het ook gebruikt
[ Voor 6% gewijzigd door Tweaking_Deejay op 26-10-2004 22:26 ]
"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono
Hey super! Daar lijkt hij inderdaad erg veel op. Ik zal daar morgen eens mee aan het werk gaan. Bedankt!RM-rf schreef op 26 oktober 2004 @ 22:45:
Over het 'Odysee'-font van de Bus..
Ik heb ook wat gekeken en geprobeerd of ik het kan traceren:
waar het mij sterk aan doet denken is mn oude Vespaatje dat ik jaren terug had, met het oude originele vespa-logo ( http://www.nl.vespa.com/_...SPA&country=NL&language=N )
het lettertype van dit logo heet Pontodera of Pontedera (naar de stad waar de eerste vespa's gebouwd zijn), maar ik kan het niet echt terug vinden..
wel kan ik een font van Aldo Novarese vinden, een italiaanse type-designer (van oa. de Eurostile), die een soortgelijk font gemaakt heeft in 1974, de Sprint
http://www.linotype.com/9787/sprint-font.html
Volgens mij verwijst het naar een stijl die erg populair was in Italie gedurende eind jaren 40 en 50'er jaren, en veel werd toegepast in industriele producten:
Qua type zit het font enigszins tussen de Uncialen (Iers-achtige fonts) en Frakturen, germaanse blackletter-fonts.
Anoniem: 88064
niemand een idee welk font het zou kunnen zijn? tracen met whatthefont levert ook geen resultaat op.waxle schreef op 25 oktober 2004 @ 00:02:
[...]
Heb het vermoeden dat het een handgetekend fontje is, de C loopt helemaal over die 'a' heen, en dat doet vermoeden dat dit een staaltje handmatige huisvlijt is, al dan niet op basis van een bestaande script.
Anoniem: 97141
Whatthefont zegt dat het logo een Medieva EF Regular is. Voor meer moet ik registreren en dat verdom ik uiteraardAnoniem: 97141 schreef op 28 oktober 2004 @ 10:55:
Wie kan mij vertellen welk font in onderstaand url gebruikt is..(logo, menu kopjes)
http://www.trefpuntmagic....ment.php?attachmentid=886
Weet ik niet, maar het lijkt wel enigszins op het Carlsberg-logo. Google suggereert daarop de "Pilsner Script" (klik) en die is niet identiek maar misschien kom je er wat verder mee.
[ Voor 7% gewijzigd door Rataplan op 28-10-2004 11:18 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Anoniem: 127313
Sorry vindt het eerder op een of andere Gothic font lijken, kzoek juist die kapotte letters, nogmaals de url.. http://www.trefpuntmagic....ment.php?attachmentid=886 ..toch bedanktRataplan schreef op 28 oktober 2004 @ 11:15:
[...]
Whatthefont zegt dat het logo een Medieva EF Regular is. Voor meer moet ik registreren en dat verdom ik uiteraard
Als ik op dat url klik zie ik dit plaatje:Anoniem: 97141 schreef op 28 oktober 2004 @ 11:52:
Sorry vindt het eerder op een of andere Gothic font lijken, kzoek juist die kapotte letters, nogmaals de url.. http://www.trefpuntmagic....ment.php?attachmentid=886 ..toch bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door Rataplan op 28-10-2004 11:57 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Oeps sorry, was vergeten dat je ingelogd moet zijn om attachments te bekijken.. dus ik heb het plaatje ff geupd...Rataplan schreef op 28 oktober 2004 @ 11:56:
[...]
Als ik op dat url klik zie ik dit plaatje:
[afbeelding]
...en "kapotte" letters zie ik niet. Je zal dus wat meer moeite moeten doen
Anoniem: 127313
Mja ik ben de webmaster van www.trefpuntmagic.nl die site dus, en dit heeft een vriend van me gemaakt naar aanleiding van de huidige frontpage: http://www.trefpuntmagic.nl/index.php vondt wel mooi lettertype.. kwou es weten welke dat wasAnoniem: 127313 schreef op 28 oktober 2004 @ 12:52:
w00t die is leet... alleen zijn de letters naar mijn zin iets té kapot... leid teveel af...
Hij reageert nietAnoniem: 127313 schreef op 28 oktober 2004 @ 13:19:
waarom vraag je het niet aan hem?
Revolution:Anoniem: 127313 schreef op 28 oktober 2004 @ 11:42:
Weet iemand waar ik de font van mozilla kan vinden?
[afbeelding]
Als je 't nou zonder de kleurtjes zou zien viel dat vet tegen. Overigens is het font niet mooi (al is smaak natuurlijk te betwisten) maar ziet 't er alleen maar zo uit dankzij een hele lading cheape filters en layer effects. Je krijgt dus alleen maar een saai lettertype in 1 enkele kleur.Anoniem: 97141 schreef op 28 oktober 2004 @ 13:14:
Mja ik ben de webmaster van www.trefpuntmagic.nl die site dus, en dit heeft een vriend van me gemaakt naar aanleiding van de huidige frontpage: http://www.trefpuntmagic.nl/index.php vondt wel mooi lettertype.. kwou es weten welke dat was
Ik denk dat je dat wel kunt vergeten. T26 is een van de 'nieuwere' font foundries, en de gratis varianten worden -of- illegaal gekloond, -of- uit PDF's geript (komt op hetzelfde neer) van welbekende fonts die al sinds de jaren '50 of zo meegaan, of door hobbyisten gemaakt. 't Ziet er naar uit dat je dus zelf even mag gaan rotzooien, al is het font echt niet moeilijk met een beetje inzicht en Illustrator-kennis.Anoniem: 127313 schreef op 28 oktober 2004 @ 13:24:
is er een gratis variant?
http://dafont.com/search....sst=alpha&Envoyer=Valider dus, zoals sev7n al zei.Anoniem: 97141 schreef op 28 oktober 2004 @ 12:15:
Oeps sorry, was vergeten dat je ingelogd moet zijn om attachments te bekijken.. dus ik heb het plaatje ff geupd...![]()
http://kolky.kicks-ass.org/images/uploaded/1.gif
http://web.brandsofthewor...668&page=1&brand_id=81405 is het logo, en ik heb de lettertjes vrolijk door WTF gejaagd, maar zonder resultaat. Ik denk dat 'ie gewoon custom is.Anoniem: 127313 schreef op 28 oktober 2004 @ 11:42:
Weet iemand waar ik de font van mozilla kan vinden?
[afbeelding]
Ook zou ik graag hetzelfde willen weten als Rakkerzero
Hij postte:
Wie kan mij vertellen welk font er gebruikt voor de tekst Geforce?
[afbeelding]
[ Voor 70% gewijzigd door Yoozer op 28-10-2004 15:12 ]
[ Voor 48% gewijzigd door enveekaa op 28-10-2004 23:23 . Reden: url foutje ]
Voor wie is 't bestemd, en welke van de 10?enveekaa schreef op 28 oktober 2004 @ 15:48:
Dit is wel een leuk font; http://www.dafont.com/en/top.php?page=4
Anoniem: 86168
En welke bedoel jeDit is wel een leuk font; http://www.dafont.com/en/top.php?page=4
[ Voor 31% gewijzigd door 2mb op 28-10-2004 17:50 ]
Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser
Mijn dank is grootYoozer schreef op 28 oktober 2004 @ 15:00:
http://dafont.com/search....sst=alpha&Envoyer=Valider dus, zoals sev7n al zei.
Anoniem: 88064
weet echt niemand welk font dit is?Anoniem: 88064 schreef op 27 oktober 2004 @ 20:37:
[afbeelding]
Ik zoek al een tijdtje naar dit font maar kan hem steeds niet vinden,
mischien weet iemand hier welke het is.
heb wel een paar font gezien die er op leken maar dan warden maar een paar letters bijna het zelfde.
duz als iemand het weet please help me.
Een paar namen die misschien bruikbaar zijn:Anoniem: 88064 schreef op 29 oktober 2004 @ 16:28:
weet echt niemand welk font dit is?
[ Voor 13% gewijzigd door benoni op 29-10-2004 21:38 ]
Lijkt mij hetzelfde als het fontje dat Brother (finters, praxen) gebruikt voor hun printers. Ik heb 'm hier liggen (ooit een ouwe zoekactie voor iemand in de vorige draad of zo), ik zoek 't zo even voor je op.
[ Voor 23% gewijzigd door Yoozer op 29-10-2004 23:02 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Anoniem: 69395
Aftiteling? Dan zouden screenshots geen overbodige luxe zijnGG85 schreef op 31 oktober 2004 @ 17:29:
Ik ben op zoek naar het font wat gebruikt wordt bij de aftiteling van Star Trek: Enterprise en van de aftitteling van C.S.I
[ Voor 14% gewijzigd door rhodium op 31-10-2004 20:44 ]
Bad syntax or keyboard error - enter coffee to continue...
[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 01-11-2004 12:56 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Lijkt best wel wat op http://dafont.com/en/sear...asst=alpha&Envoyer=Submit maar is volgens mij http://www.masterstech-ho...mage_Pages/C/Chicago.htmlRakkerzero schreef op 01 november 2004 @ 12:55:
Welk font is dit?
[afbeelding]
Ik zie hem namelijk al een tijdje en vroeg me af welke font er voor gebruikt wordt.
I'm talking it back to the old school 'Cause I'm an old fool who's so cool If you want to get down I'm gonna show you the way whoomp there it isAnoniem: 56132 schreef op 01 november 2004 @ 14:55:
[afbeelding]
Welk lettertype hebben die cijfers????
[ Voor 6% gewijzigd door Yoozer op 01-11-2004 15:48 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Ma_rK op 01-11-2004 15:58 ]
thanx, maar heb je ook een werkende versie van de onderste. windows geeft hem aan als ongeldig ttf-bestand.Yoozer schreef op 01 november 2004 @ 13:20:
[...]
Lijkt best wel wat op http://dafont.com/en/sear...asst=alpha&Envoyer=Submit maar is volgens mij http://www.masterstech-ho...mage_Pages/C/Chicago.html
[ Voor 7% gewijzigd door D4V3 op 03-11-2004 20:38 ]
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Anoniem: 127978
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq