Was alles maar zo sim-pel :+

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Jahoor, ze bestaan nog, de klassieke no-nonsense trollen :)
Windows Tablet edition zuigt.
goed dat ze voor windows Pro hebben gekozen :P
Gespot in het Sony onthult Vaio wireless pen-pc draadje.

:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Windows Pro? Ik heb een versie uit de Microsoft-hoed gemist? XP Pro dus :P

edit: Is wel een lekker duidelijke troll ja, niet zo een waar je eerst 2 alinea's voor moet doornemen :P

[ Voor 53% gewijzigd door Remy op 11-05-2004 14:09 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

(jarig!)
Hij was mij ook al opgevallen...
Maar hijs wel goed ;)

verder haalt hij Windows niet echt onderuit hoor ;) :+
hij haalt Windows Pro weer omhoog :+

/edit: hij stond op -1 ... * Outerspace heeft hem naar +1 ondergewardeerd gegeven :)
ik weet niet als dat correct is, maar ik vind het niet echt een zware troll hoor :+

[ Voor 36% gewijzigd door Outerspace op 11-05-2004 14:31 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

* Rataplan struikelt over het verschil tussen :P en ;)

Volgens mij beoogt de poster hiermee een zelfrelativering aan te geven die in de pre-geëditte vorm waar botoo zijn quote aan ontleent nog onvoldoende tot zijn recht komt, en die doet vermoeden dat outerspace op het gebied van comparatieve OS-evaluatie een belangrijk punt scoort met betrekking tot het niveau van XP Pro zoals afgezet tegen de vermoedelijk toch wat basalere vorm waarin de pre-mainstreamversies van Microsofts handheld-versies verkeren, wat in de komende paar jaar nog best eens stagnant onder de maat der zaken zou kunnen blijven, tenzij botoo natuurlijk moedwillig de quote veranderd heeft; in welk geval we op basis van de censorabele actie te zijnent voor een herijking van de controlemechanismen van de PM in het algemeen en botoo in het bijzonder moeten pleiten, zo dan al niet voor een +2 inzichtvol 8)7

En wat was hier trouwens zo simpel aan? :P

edit:
Alle gekheid op een stokje: outerspace, de stelling "Windows [versie] zuigt" zonder onderbouwing is nnnnnnnnnnet niet tech genoeg voor deze site ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Rataplan op 11-05-2004 14:34 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

(jarig!)
Rataplan schreef op 11 mei 2004 @ 14:32:
* Rataplan struikelt over het verschil tussen :P en ;)

Volgens mij beoogt de poster hiermee een zelfrelativering aan te geven die in de pre-geëditte vorm waar botoo zijn quote aan ontleent nog onvoldoende tot zijn recht komt, en die doet vermoeden dat outerspace op het gebied van comparatieve OS-evaluatie een belangrijk punt scoort met betrekking tot het niveau van XP Pro
hoe weet hij nou dat ik hem +1 ondergewardeerd heb gegeven :P
En wat was hier trouwens zo simpel aan? :P
eigenlijk helemaal niets :P Ik vind het wel geinig ;)
edit:
Alle gekheid op een stokje: outerspace, de stelling "Windows [versie] zuigt" zonder onderbouwing is nnnnnnnnnnet niet tech genoeg voor deze site ;)
Op zich klopt het wel wat je zegt. Maar dan gaan we alleen PUUR vanaf de tech-kant kijken. Om eerlijk te zijn vind ik het op zich ook nog wel grappig. Dus dan zou hij misschien ipv +1 ondergewardeerd een +1 grappig kunnen krijgen.
Waarom blijft hij niet op 0 troll. of op 0 grappig. Dat lijkt me veel beter dan of een + of een -

Int€l, (nieuwe variant op M$)/
Hier kon je duidelijk merken dat het om een troll gaat , maar op dit geval niet zo ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 11-05-2004 16:04 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
outerspace - enig idee hoeveel van dat soort flames naar windows voorbij komt op de FP? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

(jarig!)
G33rt schreef op 11 mei 2004 @ 16:03:
outerspace - enig idee hoeveel van dat soort flames naar windows voorbij komt op de FP? :P
Genoeg hoor.. Ik kom ook vaak genoeg op de FP :P
maar als jij dit leest:
Op zich klopt het wel wat je zegt. Maar dan gaan we alleen PUUR vanaf de tech-kant kijken. Om eerlijk te zijn vind ik het op zich ook nog wel grappig. Dus dan zou hij misschien ipv +1 ondergewardeerd een +1 grappig kunnen krijgen.
Waarom blijft hij niet op 0 troll. of op 0 grappig. Dat lijkt me veel beter dan of een + of een -

Int€l, (nieuwe variant op M$)/
Hier kon je duidelijk merken dat het om een troll gaat , maar op dit geval niet zo ;)
klop het toch precies wat ik zeg.
Om op dit terug te komen:
Windows Tablet edition zuigt.
goed dat ze voor windows Pro hebben gekozen
Hij geeft gewoon zijn mening. Waar hij dat op baseert snap ik ook niet. Maar ik vind hem iig geen - waardig. Ook geen + .
Hij haalt Windows hiermee ook niet omlaag.. (alleen de developers van Win Tablet)

ach...... windows tablet suckt toch :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

advocaat-van-de-duivel-mode:

Outerspace: jouw mening zuigt ;)

En ik ben heel benieuwd hoe je motiveert dat dat géén flame is :P

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

(jarig!)
Rataplan schreef op 11 mei 2004 @ 16:19:
advocaat-van-de-duivel-mode:

Outerspace: jouw mening zuigt ;)

En ik ben heel benieuwd hoe je motiveert dat dat géén flame is :P
dit is geheel een flame

* Outerspace haalt je post met -1 flame naar beneden :P

maar ik neem aan dat het is opgelost, dus hierverder overblaaten heeft weinig nut.
Ik wou dus gewoon ook mijn standpunt laten weten, dat niet iedereen het als een troll op zou merken, maar ook als grappig etc.. etc.. omdat het niet een troll was naar microsoft , alleen naar de 'Tablet'..

offtopic:
su Rataplan :P :+ ik vind dit wel een flame die niet echt klopt hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Een troll is een troll, was inderdaad mijn punt :)
offtopic:
su Rataplan :P :+ ik vind dit wel een flame die niet echt klopt hoor :P
offtopic:
Solly & gelijk heb je :P Hij was natuurlijk puur voor de discussie en ik wou d'r niks mee zeggen maar dat was geloof ik wel duidelijk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G33rt schreef op 11 mei 2004 @ 16:03:
Hmm, dus eigenlijk zijn het allemaal Flames, maar als het over windows gaat noemt men het een trol 8)7

/me vind hem eik op 0 ook goed staan

maar eehh, tegen fee-tje* ofzo zouden we dus ook kunnen zeggen zit niet zo te Flamen Troll
* = voordat fee-tje mij dood maakt, mag je hier ook een andere naam invullen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik ben bang dat mijn eerste reply werkelijk aan alle kanten zijn doel voorbij schiet. Voor de goede orde: in botoo's quote staat een :P en in de originele fp-posting staat een ;) , en dáár viel ik even over - en dat had ik blijkbaar niet zo wollig moeten doen :)

Dat het een troll is (en geen flame, omdat flamen op de persoon gericht is - last time I checked was Windows Tablet Edition nog geen humanoide) staat wmb buiten kijf, en zie: als 'ie niet op -1 staat reageert er iemand op. Zonde van iedereen's moeite, dus * Rataplan mod 'm weer naar de kelder :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Dat :p en ;) is idd een (behoorlijk) foutje mijnerzijds Rataplan.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Rataplan schreef op 12 mei 2004 @ 12:58:
[...]

Dat het een troll is (en geen flame, omdat flamen op de persoon gericht is - last time I checked was Windows Tablet Edition nog geen humanoide) staat wmb buiten kijf, en zie: als 'ie niet op -1 staat reageert er iemand op. Zonde van iedereen's moeite, dus * Rataplan mod 'm weer naar de kelder :X
Trollen en vlammen worden inderdaad nogal eens door elkaar gehaald. Persoonlijk heb ik in het algemeen een grote probleem met flamen dan met trollen. Een trolletje met een knipoog kan af en toe zelfs door mij nog wel gewaardeerd worden.

De bovengenoemde troll is gewoon uitlokken van nutteloze reacties die erop in gaan. Waarmee het per definitie al een troll is. Rataplan slaat hier dus wat mij betreft de spreekwoordelijke spijker op de kop.

offtopic:
Pii@work :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op 11 mei 2004 @ 14:06:
Jahoor, ze bestaan nog, de klassieke no-nonsense trollen :)

Gespot in het Sony onthult Vaio wireless pen-pc draadje.

:)
Inderdaad :)

Had 'm ook gespot, maaruh.... ik wil toch eigenlijk even opmerken dat het imho geen klassieke troll is maar een klassieke flamebait, }> :P Niet een hele erstige trouwens, maar -1 kan ik me wel in vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 21:35:
[...]
ik wil toch eigenlijk even opmerken dat het imho geen klassieke troll is maar een klassieke flamebait, }> :P [...]
Dan zul je waarschijnlijk wel verwachten dat ik dat absoluut niet met je eens ben. Ik ben erg nieuwsgierig naar de reden waarom dit wat jou betreft een klassieke flamebait is.
Pagina: 1