FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Maar hijs wel goed
verder haalt hij Windows niet echt onderuit hoor
hij haalt Windows Pro weer omhoog
/edit: hij stond op -1 ... * Outerspace heeft hem naar +1 ondergewardeerd gegeven
ik weet niet als dat correct is, maar ik vind het niet echt een zware troll hoor
[ Voor 36% gewijzigd door Outerspace op 11-05-2004 14:31 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Volgens mij beoogt de poster hiermee een zelfrelativering aan te geven die in de pre-geëditte vorm waar botoo zijn quote aan ontleent nog onvoldoende tot zijn recht komt, en die doet vermoeden dat outerspace op het gebied van comparatieve OS-evaluatie een belangrijk punt scoort met betrekking tot het niveau van XP Pro zoals afgezet tegen de vermoedelijk toch wat basalere vorm waarin de pre-mainstreamversies van Microsofts handheld-versies verkeren, wat in de komende paar jaar nog best eens stagnant onder de maat der zaken zou kunnen blijven, tenzij botoo natuurlijk moedwillig de quote veranderd heeft; in welk geval we op basis van de censorabele actie te zijnent voor een herijking van de controlemechanismen van de PM in het algemeen en botoo in het bijzonder moeten pleiten, zo dan al niet voor een +2 inzichtvol

En wat was hier trouwens zo simpel aan?
Alle gekheid op een stokje: outerspace, de stelling "Windows [versie] zuigt" zonder onderbouwing is nnnnnnnnnnet niet tech genoeg voor deze site
[ Voor 9% gewijzigd door Rataplan op 11-05-2004 14:34 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
hoe weet hij nou dat ik hem +1 ondergewardeerd heb gegevenRataplan schreef op 11 mei 2004 @ 14:32:
* Rataplan struikelt over het verschil tussenen
Volgens mij beoogt de poster hiermee een zelfrelativering aan te geven die in de pre-geëditte vorm waar botoo zijn quote aan ontleent nog onvoldoende tot zijn recht komt, en die doet vermoeden dat outerspace op het gebied van comparatieve OS-evaluatie een belangrijk punt scoort met betrekking tot het niveau van XP Pro
eigenlijk helemaal nietsEn wat was hier trouwens zo simpel aan?
Op zich klopt het wel wat je zegt. Maar dan gaan we alleen PUUR vanaf de tech-kant kijken. Om eerlijk te zijn vind ik het op zich ook nog wel grappig. Dus dan zou hij misschien ipv +1 ondergewardeerd een +1 grappig kunnen krijgen.edit:
Alle gekheid op een stokje: outerspace, de stelling "Windows [versie] zuigt" zonder onderbouwing is nnnnnnnnnnet niet tech genoeg voor deze site
Waarom blijft hij niet op 0 troll. of op 0 grappig. Dat lijkt me veel beter dan of een + of een -
Int€l, (nieuwe variant op M$)/
Hier kon je duidelijk merken dat het om een troll gaat , maar op dit geval niet zo
[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 11-05-2004 16:04 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Genoeg hoor.. Ik kom ook vaak genoeg op de FPG33rt schreef op 11 mei 2004 @ 16:03:
outerspace - enig idee hoeveel van dat soort flames naar windows voorbij komt op de FP?
maar als jij dit leest:
klop het toch precies wat ik zeg.Op zich klopt het wel wat je zegt. Maar dan gaan we alleen PUUR vanaf de tech-kant kijken. Om eerlijk te zijn vind ik het op zich ook nog wel grappig. Dus dan zou hij misschien ipv +1 ondergewardeerd een +1 grappig kunnen krijgen.
Waarom blijft hij niet op 0 troll. of op 0 grappig. Dat lijkt me veel beter dan of een + of een -
Int€l, (nieuwe variant op M$)/
Hier kon je duidelijk merken dat het om een troll gaat , maar op dit geval niet zo
Om op dit terug te komen:
Hij geeft gewoon zijn mening. Waar hij dat op baseert snap ik ook niet. Maar ik vind hem iig geen - waardig. Ook geen + .Windows Tablet edition zuigt.
goed dat ze voor windows Pro hebben gekozen
Hij haalt Windows hiermee ook niet omlaag.. (alleen de developers van Win Tablet)
ach...... windows tablet suckt toch
Outerspace: jouw mening zuigt
En ik ben heel benieuwd hoe je motiveert dat dat géén flame is
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
dit is geheel een flameRataplan schreef op 11 mei 2004 @ 16:19:
advocaat-van-de-duivel-mode:
Outerspace: jouw mening zuigt
En ik ben heel benieuwd hoe je motiveert dat dat géén flame is
* Outerspace haalt je post met -1 flame naar beneden
maar ik neem aan dat het is opgelost, dus hierverder overblaaten heeft weinig nut.
Ik wou dus gewoon ook mijn standpunt laten weten, dat niet iedereen het als een troll op zou merken, maar ook als grappig etc.. etc.. omdat het niet een troll was naar microsoft , alleen naar de 'Tablet'..
su Rataplan
Een troll is een troll, was inderdaad mijn puntouterspace schreef op 11 mei 2004 @ 23:09:
alleen naar de 'Tablet'..
offtopic:
su Rataplan![]()
ik vind dit wel een flame die niet echt klopt hoor
Solly & gelijk heb je
Verwijderd
Hmm, dus eigenlijk zijn het allemaal Flames, maar als het over windows gaat noemt men het een trolG33rt schreef op 11 mei 2004 @ 16:03:
outerspace - enig idee hoeveel van dat soort flames naar windows voorbij komt op de FP?

/me vind hem eik op 0 ook goed staan
maar eehh, tegen fee-tje* ofzo zouden we dus ook kunnen zeggen zit niet zo te Flamen Troll
* = voordat fee-tje mij dood maakt, mag je hier ook een andere naam invullen
Dat het een troll is (en geen flame, omdat flamen op de persoon gericht is - last time I checked was Windows Tablet Edition nog geen humanoide) staat wmb buiten kijf, en zie: als 'ie niet op -1 staat reageert er iemand op. Zonde van iedereen's moeite, dus * Rataplan mod 'm weer naar de kelder

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Trollen en vlammen worden inderdaad nogal eens door elkaar gehaald. Persoonlijk heb ik in het algemeen een grote probleem met flamen dan met trollen. Een trolletje met een knipoog kan af en toe zelfs door mij nog wel gewaardeerd worden.Rataplan schreef op 12 mei 2004 @ 12:58:
[...]
Dat het een troll is (en geen flame, omdat flamen op de persoon gericht is - last time I checked was Windows Tablet Edition nog geen humanoide) staat wmb buiten kijf, en zie: als 'ie niet op -1 staat reageert er iemand op. Zonde van iedereen's moeite, dus * Rataplan mod 'm weer naar de kelder
De bovengenoemde troll is gewoon uitlokken van nutteloze reacties die erop in gaan. Waarmee het per definitie al een troll is. Rataplan slaat hier dus wat mij betreft de spreekwoordelijke spijker op de kop.
Pii@work
Verwijderd
Inderdaadbotoo schreef op 11 mei 2004 @ 14:06:
Jahoor, ze bestaan nog, de klassieke no-nonsense trollen
Gespot in het Sony onthult Vaio wireless pen-pc draadje.
Was alles maar zo sim-pel
Had 'm ook gespot, maaruh.... ik wil toch eigenlijk even opmerken dat het imho geen klassieke troll is maar een klassieke flamebait,
Dan zul je waarschijnlijk wel verwachten dat ik dat absoluut niet met je eens ben. Ik ben erg nieuwsgierig naar de reden waarom dit wat jou betreft een klassieke flamebait is.Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 21:35:
[...]
ik wil toch eigenlijk even opmerken dat het imho geen klassieke troll is maar een klassieke flamebait,![]()
[...]