[outlook express 6] kantlijn marge verkeerd

Pagina: 1
Acties:

• FiXxXeR39
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-05 17:22

FiXxXeR39

FiXxXeR wants to fix things

Topicstarter
Bij het uitprinten van een e-mail onder outlook express 6, had ik eerst netjes een uitprint van het mailtje. Vervolgens had ik om de wat voor reden ook een uitdraai, maar direct vooraan de linkerkant. Zonder de standaard marge die hier normaal voor staat. Hoe stel ik dit weer goed in ? :?

(Heb in Outlook Express marges ingesteld voor de linkerkantlijn, 8 mm opschuiven, maar dan heb je het volgende probleem, dat de tekst aan de rechterkant van het scherm loopt ! Dit is dus geen oplossing.)

FiXxXeR

• FiXxXeR39

FiXxXeR39

Topicstarter
Als iemand dit lees en ook eens zoiets meegemaakt heeft, zich melden, want het printen van mails gebeurd vrij veel, ben nu mail aan het opsparen en dat is niet de bedoeling. Hoor het nog wel.

FiXxXeR

• FiXxXeR39

FiXxXeR39

Topicstarter
Heb net de nieuwste drivers voor de Canon IR-2200 geinstalleerd. Op alle werkstations (6 stuks) hetzelfde gemaakt. Nagekeken door instellingen van de printer na te kijken, maar krijg met e-mailtjes die ik uitprint op de verschillende werkstations verschillende kantlijn marges . . . met het programma Outlook Express 6.

Dus het probleem zit in Outlook Express 6. Maar hoe zorg ik ervoor dat alle werkstations dezelfde kantlijn marges hebben/krijgen ? Ik kom er niet meer uit. :'(

FiXxXeR