Toon posts:

Welke dual-screens op 1 voet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan me vaag herineren dat er een platte dual-screen op één voet te koop was.
Maar welke waren dat ook al weer? :?

Voor de duidelijkheid bedoel ik dus niet 2 losse schermen maar die echt aan elkaar vast zitten en op 1 voet steunen. (ok, mss moet je ze aan elkaar koppelen dat zou ook wel kunnen) Maar je krijgt wel bij een koop 2 schermen mee...

Weet iemand mss wat ik nu bedoel?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Je kan zo'n voet gewoon los kopen. Maar meestal zijn ze bijna de helft van de prijs van een goed TFT scherm. :)
Ik ken geen merk die standaard 2 schermen met 1 voet uitleveren. Je koopt gewoon 2 schermen+1 voet en met wat schroefwerk heb je je 'monovoet' DualTFT.

Senile! Senile Oekaki

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08 23:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

_bas_ schreef op 11 mei 2004 @ 12:57:
Je kan zo'n voet gewoon los kopen. Maar meestal zijn ze bijna de helft van de prijs van een goed TFT scherm. :)
Ik ken geen merk die standaard 2 schermen met 1 voet uitleveren. Je koopt gewoon 2 schermen+1 voet en met wat schroefwerk heb je je 'monovoet' DualTFT.
^^^ Met stom ;)
Een houten plaat en wat schroeven zullen m.i. aanzienlijk goedkoper zijn dan een specifieke losse voet voor twee monitoren. Evt zou je ook kunnen overwegen om een plastic plaat te gerbruiken, maar ik denk niet dat die zo stevig zullen zijn

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
The_Eagle schreef op 11 mei 2004 @ 13:01:
[...]

^^^ Met stom ;)
Een houten plaat en wat schroeven zullen m.i. aanzienlijk goedkoper zijn dan een specifieke losse voet voor twee monitoren. Evt zou je ook kunnen overwegen om een plastic plaat te gerbruiken, maar ik denk niet dat die zo stevig zullen zijn
Inderdaad niet alleen stevig, ook nog lelijk |:(
Ik zou als ik de TS was. aan de muur ophangen met die dingen van newstar. En dan plaats je ze toch pcies tegen elkaar aan _/-\o_

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:50
Eizo heeft bij voor bij de duurdere schermen, waar de voet gewoon op de VESA-mount zit, een dwarsbalk met 2x VESA-mount. Stond ook op de CeBIT met 2x 20" er op... ook mooi.

ik heb op m'n werk een 17" Philips 170S4 aan een monitorarm hangen. Deskmount, geen wallmount.
Dat kun je natuurlijk ook 2x doen. Voordeel van die armen is dat je bureauruimte onder je monitor vrij blijft.

Punctuality is the politeness of kings

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Dell heeft dat soort oplossingen volgens mij. Gezien bij een vorige werkgever. Ziet er netjes uit. Was met 20"schermen. Die waren per 4 te koppelen en te schroeven.

reserveringshouder Tesla Model 3

Pagina: 1