Na verplaatsen map van D naar C blijft de ruimte op D bezet

Pagina: 1
Acties:

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 09:50
Hallo,

Ik heb gisteren een map van 10 GB van m'n D schijf naar m'n C schijf verplaatst.
Ik kan de map op m'n C schijf vinden en bekijken, op m'n D schijf is er geen spoor meer van.
Ik heb echter nog steeds maar 3 GB vrij, terwijl er 10GB van gegaan is maar dat ziet hij dus niet? Prullenbak is leeg, schijfopruiming vindt niks etc.

Ik heb al wat gezocht op GoT maar daar ging het over mappen die niet kunnen verwijderd worden en zo.

Kent iemand het probleem? Avlast bedankt,

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Norton Protected Recycle Bin geleegd?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Toevallig norton antivirus erop staan? zo ja klik dan op je prullenbak met je rechtermuisknop en daar staat iets van remove norton files oid weet et niet precies.. maar die zal je ff moeten proberen dat wil wel werken

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-05 19:51

John2B

I Love RAID5..!!

Probeer eens een defrag, deed dat laats ook na een opruiming en kwam de vrije ruimte pas tevoorschijn..!!

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

John2B schreef op 11 mei 2004 @ 12:36:
Probeer eens een defrag, deed dat laats ook na een opruiming en kwam de vrije ruimte pas tevoorschijn..!!
Onlogisch.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• MMMMMM
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-10-2025
NIET dus ! absoluut een poging waard

Verwijderd

Ik geef toe dat het ook vrij onlogisch is.. maar geef op zn minst even een redenering waarom je het onlogisch vindt..

Het is mij ook wel eens gebeurt dat ik iets meer ruimte vrij kreeg op mn schijf na een defrag, maar dat ging om 30mb ofzo.. niet echt om 10gb lijkt me ook vrij stug aangezien een defrag niks echt verwijdert maar gewoon je schijf wat beter indeelt.

Die norton protected recycle bin is het volgens mij toch echt

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 09:50
Oké, ik wist niets van dat Norton Recycle Bin, en dat was het.
Dankuwel!
'k Vind het toch maar iets dom... Zal eens kijken om dat uit te zetten...

Verwijderd

over defragmenteren:
klopt inderdaad wel voor enkele 100-en mb maar niet voor meerdere gb!, dat heb ik toch nog nooit meegemaakt (het zou kunnen als je schijf in die mate gefragmenteerd is dat er uit elke cluster een deeltje weg is gegaan, maar dan nog)

iig, ik vermoed dat je het op ander vlak moet zoeken zoals bij xp: systeemherstel; norton; espwach

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-04 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Het is al opgelost, maar wat ook vaak werkt is scandisk laden. Dan kan je ineens weer beschikken over de ruimte die al vrij had moeten zijn. (als het niet zoals nu de norton recycle bin is)
Pagina: 1