Wanneer ik in Adobe Premiere filters, transitions, en tekstblokken invoeg en het beeld materiaal vervolgens exporteer naar een file dan gebeurt er iets vreemds.
OP de punten waar de filters zijn ingevoegd wordt het beeldmateriaal uitvergroot. Zodra de filter stopt wordt het beeld weer normaal.
VB:
de eerste 20 seconden is beeldmateriaal waar geen filters overheen gegooid zijn en dit ziet er gewoon goed uit. tussen de 21st en de 30st secondes zit een transition. Zodra de 21st seconde bereikt is dan wordt het beeld vergroot tot de 30st seconde. Daarna wordt het beeld weer normaal.
Wie weet waar dit aan ligt/ wat ik fout doe???
Specs:
XP 2000+
MSI KT 333 ARU 2
512 Mb Mem
Hitachi Deskstar GXP 120 Gig
Ati 9100
Windows XP
JVC GR DX 25
OP de punten waar de filters zijn ingevoegd wordt het beeldmateriaal uitvergroot. Zodra de filter stopt wordt het beeld weer normaal.
VB:
de eerste 20 seconden is beeldmateriaal waar geen filters overheen gegooid zijn en dit ziet er gewoon goed uit. tussen de 21st en de 30st secondes zit een transition. Zodra de 21st seconde bereikt is dan wordt het beeld vergroot tot de 30st seconde. Daarna wordt het beeld weer normaal.
Wie weet waar dit aan ligt/ wat ik fout doe???
Specs:
XP 2000+
MSI KT 333 ARU 2
512 Mb Mem
Hitachi Deskstar GXP 120 Gig
Ati 9100
Windows XP
JVC GR DX 25
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640