Toon posts:

Kan eigen topics niet vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem. Gister of eergister heb ik 2 topics geopend. 1tje is met tekentablets in OH en een topic over Ati9500 in VB. Allebei kan ik ze via de search niet vinden en ze zijn al uit myreact 8)7

Geen spoor van te vinden kunnen jullie er meer over vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Klik eens in index van GoT op je naam: http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/97917/topics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:45

Wokschotel

Op 6 wielen

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/97917/topics (klik op je eigen naam)

[rml][ tekentablet]Waarop te letten.[/rml]/
[rml][ ATI9500]Aan het dood gaan?[/rml]/

verder staat de bovenste wel gewoon in je Post History in myReact

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 11-05-2004 11:33 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op je eigen naam klikt, dan krijg je een overzichtje van de topics waarin je gepost hebt.

Beide topics (tekentablet topic & Radeon 9500 topic) staan nog steeds op hun plaats, maar er was al zo 'lang' niet op gereageerd dat ze niet meer onder het kopje 'Toon topics van een (of twee) dag(en) oud' vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

De search wordt niet elke dag ge-indexed, vandaar dat je 'nieuwe' topics er nog niet direct mee terug kan vinden. Dan is je Posthistory verrekte handig :Y)

Ze zijn nu iig terug gevonden, en mssl weet waar ze te vinden zijn in de toekomstige tijd, dus deze kan dicht :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.