Toon posts:

Beeldscherm krijgt vaag kleurig matrix effect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zo af en toe krijgt de beeldscherm hier een heel vaag effect. Het beeld wordt dan zeer wit en je ziet wat lichtje kleurtjes erdoorheen zoals roze, groen etc.. de desktop is dan bijna of helemaal verdwenen en je ziet niets meer.

Het besturingsysteem hierop is windows 2000. De instellingen staan op 1280x1024 en 60 hrtz.. Ook heb ik de drivers geinstalleerd van de fabrikant van de pc, drivers geinstalleerd vanaf cd, drivers geinstalleerd van de website van de makers van de videokaart.

Onboard videkaart intel extreme graphic 2. Heyt is btw een shuttle pc (zo'n kleine kubus)

Verwijderd

Screenie van het gebeuren? misschien dat iemand het herkend? :)

• Heb je trouwens je videokaart niet oced?
• Zijn de temps van je vga kaartje ok?
• Goede voltages?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 11:40 ]

• ultimasnake
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-08 08:36
ik zou als dat gebeurt dus een screenie maken en zodra het weer voorbij is hem bekijken , als de screenie dan goed is weet je iig dat je videokaart niet echt stuk is maar het probleem mischien eerder in je monitor zit..
is de screenshot ook fucked.. dan weet je alweer wat meer.. en post eens klinkt "leuk"

Verwijderd

Topicstarter
zal proberen om een screen te maken, maar het probleem is nog niet meer voorgekomen :) Nog maar even wachten, vaak gebeurt het niet.

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ik denk dat "everything that has a beginning, has and end" langzaam voor je monitor opgaat