Toon posts:

HP 8250i cd-brander ervaring?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil een brander kopen en zag een HP8250i voor 499 piek. Heeft er iemand goede/slechte ervaring met dat ding? Schrijft hij 80 m.? Ik. Of kan ik beter wat anders kopen?

Verwijderd

NIET kopen!! Het kreng werkt niet eens met nero en pakt soms wel en soms niet een cd. Je kunt beter een plextor nemen, wel een stukje duurder, maar dan heb je echt topkwaliteit. Ik raad HP en Philips echt af. Iedreen die er een heeft die ik ken heeft er problemen mee. Yamaha is geloof ik ook wel goed, maar ik ken geen mensen die er een hebben.

Verwijderd

Weet je zeker dat de 8250i niet met Nero werkt? Hij staat nl. wel onder de 'supported recorders'! ( http://www.ahead.de/en/Recorder.htm )

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Zelf heb ik een 8100i. Nooit problemen mee gehad, ik zou denken dat de 8250i wel een goed brandertje is maar heb er verder geen ervaring mee. Ook Nero werkt, ik vraag me af waarom dat bij de 8250 nou niet het geval is..........

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

een vriend van me werkt met dat ding PRIMA op nero
ikzelf heb de sony crx140e (hp 9110i) en die werkt fantastisch met nero, dus sinterklaas heeft een ander hardware probleem of gewoon pech. Pech kun je met elk merk hebben (daarom is er garantie!!).