Toon posts:

Herdistribueren van een videostream? (.asx)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een theoretisch vraagje waar ik maar niet uit blijk te komen. Is het mogelijk om een bekeken videostream (.asx of .asf) opnieuw te herdistribueren, zodat anderen on-the-fly mee kunnen kijken naar wat ik binnenkrijg? Daarmee bedoel ik dus niet de stream rippen naar .wmv en hem dan als file aan te bieden, maar gewoon anderen laten zien én horen wat ik op dat moment zie.

Ik heb vaak (met veel geluk) toegang tot bepaalde vids waar een gebruikerslimiet aan gebonden is en ik wil de aanbieder ontluchten door mijn eigen bandbreedte te gebruiken om de stream te herdistribueren. Nu kan ik wel m’n webcam focussen op mn beeldscherm en het zo naar anderen doorsturen, maar het kwaliteitsverlies is dan zoals verwacht enorm.

Suggesties voor een progje?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 11:08 ]

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 14:37
Moet het realtime? Waarom geef je dan gewoon niet de ander het bron-adres?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
Omdat de stream is gelimiteerd tot 20 users en ik aangezien ik dat persoon ken altijd voorrang heb. Kan wel de bron doorgeven, maar daarmee wordt het aantal users nog steeds niet opgekrikt. :)

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 14:37
Je zou iets kunnen proberen met een proggie als Radmin, beetje behelpen misschien, maar et werkt wel :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
Is dat niet net zoiets als de ingebouwde remote admin van win xp? Daar kun je geen bewegende beelden mee bekijken hoor. Heb hier thuis zelf een netwerkje liggen en een dvd bekijken op mijn pc draaiend op een externe pc gaat simpelweg niet. :)

Zag in een topic hieronder een progje genaamd softscan, waarmee ik beeld en geluid realtime kan capturen en streamen, alleen had ik na 8 seconden al 12 mb en zóveel bandbreedte heb ik nu ook weer niet. :)

Edit: En het beeld bleef gewoon zwart tijdens het afspelen van een filmpje zie ik net.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 11:49 ]