Een theoretisch vraagje waar ik maar niet uit blijk te komen. Is het mogelijk om een bekeken videostream (.asx of .asf) opnieuw te herdistribueren, zodat anderen on-the-fly mee kunnen kijken naar wat ik binnenkrijg? Daarmee bedoel ik dus niet de stream rippen naar .wmv en hem dan als file aan te bieden, maar gewoon anderen laten zien én horen wat ik op dat moment zie.
Ik heb vaak (met veel geluk) toegang tot bepaalde vids waar een gebruikerslimiet aan gebonden is en ik wil de aanbieder ontluchten door mijn eigen bandbreedte te gebruiken om de stream te herdistribueren. Nu kan ik wel m’n webcam focussen op mn beeldscherm en het zo naar anderen doorsturen, maar het kwaliteitsverlies is dan zoals verwacht enorm.
Suggesties voor een progje?
Ik heb vaak (met veel geluk) toegang tot bepaalde vids waar een gebruikerslimiet aan gebonden is en ik wil de aanbieder ontluchten door mijn eigen bandbreedte te gebruiken om de stream te herdistribueren. Nu kan ik wel m’n webcam focussen op mn beeldscherm en het zo naar anderen doorsturen, maar het kwaliteitsverlies is dan zoals verwacht enorm.
Suggesties voor een progje?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 11:08 ]