Toon posts:

[Apache] Websites worden half weergegeven buiten netwerk *

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi luitjes,

Ik zit met een probleem, ik heb op me pc(windows xp) een apache webserver draaien met php en mysql. Als ik de pagina in Internet Explorer open dan werkt alles perfect(localhost) maar zo gauw ik op een andere computer die webpagina wil gaan bekijken dan krijg ik soms de pagina niet te zien, of voor de helft..of hij laat aleen de tekst zien en plaatjes maar half, etc etc...

een vaag probleem dus, en ik heb het idee dat het in de httpd.conf zit...ik heb gewoon de standaard file, en dan met de toevoeging van php erin. Verder heb ik niks aan de file veranderd..moet ik soms nog dingen toevoegen?

hopelijk kan iemand me helpen,

_/-\o_

Verwijderd

Als de site op de lokale computer wel gewoon helemaal goed laad en op een andere computer niet, denk ik dat het aan die tweede computer ligt en niet aan de server.

Al helemaal wat betreft het laden van plaatjes, daar doet apache zelf weinig mee.
De optie: laad het plaatje half als je niet lokaal op de server zit
lijkt me niet aanwezig ;)

Op hoeveel andere computers heb je die site geprobeerd te laden?

Verwijderd

Topicstarter
Nou op elke pc doet ie dat dus...en het plaatje is wel degelijk aanwezig..of plaatjes. Want de ene keer laat hij dus wel de site half en de andere keer niet...en dan doen de plaatjes het niet die een andere keer weer wel werken...

maar is het geen httpd.conf probleem? dat ik daar iets met rechten in moet stellen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als je geen rechten hebt, zie je ook niet het halve plaatje :+

Wat voor code heb je om de output te zien; zie je bijv. ook een heel simpele HTML pagina met een plaatje al half, en heb je dat ook bij een eenvoudige phpinfo()

edit:

Grrrr Spider, een beetje mijn mooite titel verwijderen :'( :+

[ Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 11-05-2004 11:36 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welke versie van Apache draai je trouwens? Kijk ook hier even naar :)
Apache probleem > [Apache] Websites worden half weergegeven buiten netwerk *

[ Voor 44% gewijzigd door Spider.007 op 11-05-2004 11:36 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ook bij een hele simpele pagina gaat het niet goed....de ene keer laat hij dus de pagina goed zien, de andere keer maar voor de helft...of in sommige gevallen helemaal niet!

verder is in de access.log ook niks te vinden, alles wordt gewoon door gestuurd met code 200. dus niks aan de hand!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Check even je fysieke netwerkverbinding, je NIC drivers etc. Ik gok dat het dan een hardware of driverprobleem is. (Heb je dit ook met bijv. IIS? )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Nee dit probleem heb ik niet met IIS...

verder draait alles goed, drivers zijn goed. netwerkverbindingen zijn goed..

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:04

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Kloppen je (relatieve) links nog wel als ze niet naar localhost komen maar naar $domainname,
check dan je virtual host settings en of de files niet buiten de betreffende vhost staan

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

AdLentis

Gadget Inspector

Hmm dit probleem heb ik wel eens als ik via proxyservers pagina's opvraag. Het doet mij denken aan een capaciteits- of performanceprobleem. Alsof de webserver het niet trekt. Verhoog het maximale aantal connecties in je httpd.conf eens.

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb het opgelost, ik had versie 2.0.48 van apache...en heb dus nu versie 1.3 geinstalleerd...en het probleem is verholpen.

Alles doet het nou goed...

Iedereen in ieder geval bedankt!
Pagina: 1