Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag meer info over de mp3 functie van de nokia 6230 kan ik als ik een 256mb kaart koop nog steeds maar 8mb mp3 erop zetten?
En zo niet hoe stel ik dat in enz.?

(waarschijnlijk staat het al ergens maar ik ga niet 41 pagina's afzoeken dus doe ik et maar zo)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Twee opmerkingen:
1. Je bent op het verkeerde subforum, hiervoor moet je in Internet & Telefonie zijn en
2. Je mag best eerst zelf zoeken. Als je in het [rml]Nokia 6230 [ Deel 5][/rml] en voorgaande topics zoekt en in je prefs invult dat er 999 posts per pagina weergegeven moeten worden, is dat best te doen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

De startpost in het nokia 6230 forum bevat een zeer goede samenvatting hoor.

En natuurlijk kan er meer dan 8MB MP3's op. Echter ondersteund de telefoon maar tot 128MB kaartjes. Gelukkig werken veel grotere kaartjes ook prima. Maar ik zou wel eventjes het 6230 forum doorlezen alvorens iets aan te schaffen dat misschien niet gaat werken!

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 11:44 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie bovenstaande, dit hoort niet thuis in GT :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.