pc stopt na het opstarten

Pagina: 1
Acties:

• marcelhijma
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 08:52
mijn PC stopt na een aantal seconden met opstarten.

Ik zie voor een seconde of wat een lampje oplichten maar daarna is het gelijk over.

Wat kan het zijn ? Voeding of het moederbord ?

Heb geen andere voeding of moederbord bij de hand, dus kan dit niet even testen.

iemand een idee ?

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04 13:34

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

marcelhijma schreef op 11 mei 2004 @ 10:06:
mijn PC stopt na een aantal seconden met opstarten.

Ik zie voor een seconde of wat een lampje oplichten maar daarna is het gelijk over.

Wat kan het zijn ? Voeding of het moederbord ?

Heb geen andere voeding of moederbord bij de hand, dus kan dit niet even testen.

iemand een idee ?
Kan je misschien wat meer info geven? Welk lampje knippert? De power LED? De HD led? Een LED op je moederbord? Een LED op je toetsenbord? De cursor op het scherm? Wees alsjeblieft wat specifieker.

Misschien kan je ons dan metteen vertellen wat voor moederbord, processor, besturingssyteem en videokaart je er in hebt zitten (of als je een merk pc als HP of PackardBell hebt, welk merk het is en welk type).

Uit de huidige info zou ik zeggen dat iets (waarschijnlijk de processor) het te warm krijgt en dat hij dus stopt met functioneren. Als het aan je voeding had gelegen, dan was de kans groot geweest dat hij helemaal niet had gestart.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb je dit probleem opeens gekregen, op kwam het na een bepaalde softwareinstallatie, heb je je pc verschoven oid? We hebben inderdaad wat meer informatie nodig als je wilt dat we je helpen :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• hemz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-11-2024
Kijk hier eerst ff ;)

edit:
Hoort dit niet in PMG?

[ Voor 18% gewijzigd door hemz op 11-05-2004 15:58 ]

Verwijderd

slotje! :D :P :*) _/-\o_ :X :O :7 :9~ O-) :Z :9 :r >:) ;) :)

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 15:56 ]

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-05 10:53

UTM

Lees dit eens door zeg :| Policy mbt replies in 'slechte' topics
@TS, je kan zoals Hanz zegt idd eerst: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter even helemaal doorlopen en daarna (als het probleem niet weg is) met duidelijke (dus goed uitgelegde) problemen komen :)

[ Voor 32% gewijzigd door UTM op 11-05-2004 16:07 ]

Verwijderd

w03f schreef op 11 mei 2004 @ 16:06:
[...]

Lees dit eens door zeg :| Policy mbt replies in 'slechte' topics
@TS, je kan zoals Hanz zegt idd eerst: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter even helemaal doorlopen en daarna (als het probleem niet weg is) met duidelijke (dus goed uitgelegde) problemen komen :)
ga toch roeien man! :P

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
blade183.. reageer ff normaal ajb. Neem ook gelijk Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) even goed door, dat lijkt ook geen kwaad te kunnen.

@ TS, de link die w03f geeft (Hangen en Opstartproblemen troubleshooter) kan je een heel eind helpen :)
Pagina: 1