Beste mensen,
Ik heb een erg raar probeem sinds ik de laatste windows updates heb geinstalleerd, of sinds ik wat HTML web page creating programma's heb geinstalleer zoals, Namo webeditor 6, Web creator 2 en webstyle 4.
Het volgende is het geval, de functionaliteit van internet explorer is ver te zoeken, zo ben ik lid van bepaalde fxp forums, en daar werken de knoppen niet meer, als ik er op klik gebeurd er niks.
Ook als ik in de internet explorer kijk bij help en dan "help"zie ik niks staan bij versie, codeersterkte en produkt-id???
En als ik dit scherm wil sluiten door op "ok" te klikken werkt het niet

En ook pagina's zoals www.tweakers.net worden helemaal verkeerd weergegeven.

Heeft dit iets te maken met java of bepaalde scripts die niet meer worden uitgevoerd?
Dit is mijn configuratie:
Windows Xp pro versie 5.1 (build 2600.xpsp2.030422-1633: Service Pack 1) KLOPT DAT??? xpsp2 en service pack 1 door elkaar?
Internet explorer versie 6.?
Tevens heb ik geinstalleerd Norton Antivirus 2004
De rest lijkt me niet zo belangrijk
Ik heb al geprobeerd alle internet explorer settings op standaard te zetten.
Ik heb een erg raar probeem sinds ik de laatste windows updates heb geinstalleerd, of sinds ik wat HTML web page creating programma's heb geinstalleer zoals, Namo webeditor 6, Web creator 2 en webstyle 4.
Het volgende is het geval, de functionaliteit van internet explorer is ver te zoeken, zo ben ik lid van bepaalde fxp forums, en daar werken de knoppen niet meer, als ik er op klik gebeurd er niks.
Ook als ik in de internet explorer kijk bij help en dan "help"zie ik niks staan bij versie, codeersterkte en produkt-id???
En als ik dit scherm wil sluiten door op "ok" te klikken werkt het niet

En ook pagina's zoals www.tweakers.net worden helemaal verkeerd weergegeven.

Heeft dit iets te maken met java of bepaalde scripts die niet meer worden uitgevoerd?
Dit is mijn configuratie:
Windows Xp pro versie 5.1 (build 2600.xpsp2.030422-1633: Service Pack 1) KLOPT DAT??? xpsp2 en service pack 1 door elkaar?
Internet explorer versie 6.?
Tevens heb ik geinstalleerd Norton Antivirus 2004
De rest lijkt me niet zo belangrijk
Ik heb al geprobeerd alle internet explorer settings op standaard te zetten.
[ Voor 9% gewijzigd door VincentVega op 11-05-2004 09:19 ]
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011