Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Excel] Voetbalpool

Pagina: 1
Acties:
  • 1.096 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voor mijn werk net begonnen aan een excel sheetje met een ek-voetbal pool, toen ik het idee kreeg om eens even te checken of er meer mensen met hetzelfde bezig waren en er iets op het internet te vinden was.
Helaas kwam ik op mijn zoektocht (google, Got, mrexcel.com) helemaal niets tegen wat mij verder kon helpen.
het principe is simpel, al mijn collega's (+/- 15) geven aan mij alle voorspellingen door van alle wedstrijden van het ek; op basis van juiste voorspellingen worden punten toegekent, wie uiteindelijk de meeste punten heeft wint dus; klinkt simpel.... alleen zit ik heel er met de puntentelling en wil ik die toch eigenlijk wel graag automatiseren..... Heeft iemand al eens zoiets gemaakt en hier ervaring mee???

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

[google=excel voetbalpool EK]

Hoe zoek je eigenlijk?

[ Voor 31% gewijzigd door BtM909 op 11-05-2004 09:00 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Zo heb ik gezocht, kan dus alleen niet echt vinden wat ik zoek..... (een excel-iets dat rekening kan houden met mijn wensen....) Vandaar dit topic ;)
Ik denk nl. dat dit "probleem" bij meer mensen speelt!!!

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 09:23 . Reden: Aanvulling ]

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-11 10:01
ik heb er geen ervaring mee, maar het is wel een leuk id.
Als je er meer informatie over hebt zo ik dat ook wel graag willen horen.

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Ik weet niet of je in de SG kan, maar lees dan dit eens:

EK-Voetbal-Poule maken voor het bedrijf

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03 16:19
Probeer dit pakket eens, is van Rensware, ik gebruik hem ook voor mijn pool en ben er cker tevreden over:

Programma: Download
Database (EK2004): Download

Je moet je wel registreren, is gratis alleen voor de maker om te zien hoeveel mensen zijn programme gebruiken: Registratie (ff naar beneden scrollen waar je je email adres moet invullen.

while ( !$succeed ) { $try++ }

Verwijderd

Wij doen het in ons bedrijf met een gekocht programma.

Informatie en hoe te bestellen kun je hier vinden: http://www.totogames.info/Nederlands/

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 22:28

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Wij doen op het werk ook aan een EK-pool.

Hierin wordt vanuit excel97 een formulier op het scherm geopend, deze heeft een vaste resolutie. Maar is het ook mogelijk om dit formulier te maximaliseren naar de beeldschermresolutie???

Dit omdat er verschillende beeldschermresoluties gebruikt worden en we de achterliggende excelmap niet zichtbaar willen hebben.

edit:
Lap tekst weggehaald

[ Voor 67% gewijzigd door Xaverius op 12-05-2004 12:48 ]

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de pool van rensware gaan proberen, ziet er goed uit allemaal. Wel jammer dat je m maar op 1 computer kan draaien; het grote voordeel van excel is dat iedereen hier in kan en dus direct alles in kan vullen.

@ Xaverius; kan jij mij jouw excel doorsturen? jeffrey_de_vries @ hotmail.com

Thanks!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 22:28

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 14:21:
@ Xaverius; kan jij mij jouw excel doorsturen? jeffrey_de_vries @ hotmail.com

Thanks!
Ik kan je alleen maar ons EK-bestand geven, maar dat is nog niet af, gelukkig hebben we nog een maand. Ik stuur het vanavond als ik er tijd voor kan vinden wel even op.
Ik denk niet dat je er heel veel aan hebt maar toch...

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Verwijderd

ja daar zijn wij ook heel druk mee geweest, het resultaat is wat laat maar zeer bruikbaar (alles wordt automatisch doorgerekend), we bieden het gratis aan http://members.upc.nl/w.greefkes/ek/
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2004 @ 08:56:
Ik ben voor mijn werk net begonnen aan een excel sheetje met een ek-voetbal pool, toen ik het idee kreeg om eens even te checken of er meer mensen met hetzelfde bezig waren en er iets op het internet te vinden was.
Helaas kwam ik op mijn zoektocht (google, Got, mrexcel.com) helemaal niets tegen wat mij verder kon helpen.
het principe is simpel, al mijn collega's (+/- 15) geven aan mij alle voorspellingen door van alle wedstrijden van het ek; op basis van juiste voorspellingen worden punten toegekent, wie uiteindelijk de meeste punten heeft wint dus; klinkt simpel.... alleen zit ik heel er met de puntentelling en wil ik die toch eigenlijk wel graag automatiseren..... Heeft iemand al eens zoiets gemaakt en hier ervaring mee???
Pagina: 1