Het valt me op dat het standaard spam filter wat in Outlook 2003 zit de laatste tijd steeds meer vals positieven genereert. Hierdoor komen dus non-spam mails in de map "Ongewenste e-mail" terecht. Nou moet ik toegeven dat ik al een een spamfilter op ISP niveau heb en dat houdt eigenlijk 99% tegen. In principe ontvang ik dus alleen 'normale' e-mail, dus ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe effectief het Outlook 2003 filter voor de rest is, maar af en toe plaatst ie gewoon heel normale berichten van vrienden in die map.
Ik was dus net even aan het rommelen met de Out of Office Assistant hier op mijn Exchange 2003 server en ik stuur (als test) even een mailtje naar een account met die Out of Office geactiveerd en wat blijkt? Het "Automatisch bericht bij afwezigheid" wordt gewoon gezien als spam

Waar baseert dit filter zich op??!
Ik was dus net even aan het rommelen met de Out of Office Assistant hier op mijn Exchange 2003 server en ik stuur (als test) even een mailtje naar een account met die Out of Office geactiveerd en wat blijkt? Het "Automatisch bericht bij afwezigheid" wordt gewoon gezien als spam
Waar baseert dit filter zich op??!
Wees consequent, maar niet altijd