Toon posts:

Hitman Contracts Problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mogguh,

Hitman Contracts doet het dus niet bij mij |:( . Ik start het spel zo op en dan skip ik al die dingen en op een gegeven moment blijft het geluid haken en dan knalt ie terug naar het bureaublad. Wat ik al heb geprobeerd.

- Hardware acceleratie voor geluidskaart uitgezet
- DirectX 9.0b van de cd geinstalleerd.
- Catalyst 4.4 gedownload (heb tegenwoordig een 9600XT)
- Patch voor Hitman gedownload
- Compatabiliteitsmodus
- Nieuwste update voor me Audigy

Verder heb ik met andere games helemaal geen problemen (Ut2004, Far Cry, Painkiller, Manhunt >:) ). Ik heb me kaart overgeklocked, maar hijs superstabiel. Agp staat op 8x. Fastwrites uit. Als jullie verder meer info nodig hebben hoor ik het wel. Owja, ik heb als OS Win Xp Prof + SP1

Ik ben nu wel ten einde raad .
Wie komt met de goede oplossing? _/-\o_

bvd,
Nawin

edit:

extra info

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 07:14 ]

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Wat bedoel je met 'dan skip ik al die dingen'? Ga je op esc duwen of enter om die filmkes niet af te laten spelen? Als je dat doet, laat die eens helemaal zelf laden.
Zet eens fastwrites uit en AGP op 4x, kan zijn dat het dan wel werkt. :?

Verwijderd

Topicstarter
Euhm, met skippen bedoel ik die irritante dingen in het begin. Eerst dat Eidos logo, dan weer een filmpje, dan nog een filmpje etc. Maar als je bij het laatste scherm aankomt (ik weet niet zeker dat het het laatste scherm is maar het is echt zo een typisch scherm, de gamers onder ons kennen het wel ;).) Mijn Fastwrites staan al uit, stond in me 1e post :P . Maar als ik dalijk thuis ben zal ik Agp 4x proberen. Maar heeft dat echt nut?

Verwijderd

Topicstarter
Bah, zelfs Agp 4x kon niet helpen 8)7 . Ik heb maar ff de demo gedownload. Die ga ik nu proberen :)

offtopic:
Nawintjuh is altijd vrij van school op woensdag O-)

edit: nah, schiet mij maar lek (8> , die demo doet het dus wel. Wat een gruwelijk spel :*)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 12:15 ]