[XP] Windows Update icm XPLite*

Pagina: 1
Acties:

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:08
Ik ben een gebruiker van XPLite, een programmaatje om bepaalde onderdelen uit windows te verwijderen. Nadat ik met dit programma aan de slag ben gegaan, kan ik bepaalde patches (o.a. WindowsXP-KB835732-x86-NLD) niet meer installeren. Ik ben erachter gekomen dat ik de 'Help en Ondersteuning' geinstalleerd moet laten. Hierna werkte de installatie wel, ik heb 't nagekeken in 't register. Maar als ik Windows Update uitvoer blijft deze update (en een andere ook) in de lijst staan, ook al zijn ze dus beide geinstalleerd! Ik heb de methodes die hier staan al geprobeerd. Weet iemand hoe dit te verhelpen is?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het probleem is natuurlijk dat het lastig is in te schatten of dit een Windows, of een XPlite probleem is. Als dit komt doordat jij bepaalde zaken uit Windows hebt gegooid kunnen wij dat nooit voor je oplossen :) De enige juiste oplossing is waarschijnlijk om je PC te formatteren, Windows opnieuw te installeren en dan zonder de installatie van XPlite te proberen of dit probleem blijft bestaan. Heb je trouwens gekeken of andere XPlite gebruikers dit probleem ook hebben?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Heb je niet toevallig het te updaten onderdeel verwijderd van de windows install? :p