Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[SMS] Na versturen steeds Rapport 'Onderweg'

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar weken/maanden de Rapport-service op m'n telefoon aangezet, en het bevalt me prima moet ik zeggen. Ik kan meteen zien of m'n berichtje is aangekomen, en dus snel iets terug kan verwachten (of niet natuurlijk :P).

Maar nu dus het volgende.. sinds kort sms ik veel met een bepaald nummer, waarvan de bijbehorende gsm 100% zeker aanstaat! Ik krijg dan echter steevast het Rapport 'Onderweg', terwijl die gsm dus gvd gewoon aanstaat!! :(

Afgelopen zondag kwam het toppunt; ik heb 5 (!!) smsjes verstuurd tussen 3 en 4 uur 's middags, en ze kwamen pas aan op maandagmorgen :|. Leve de sms-berichten, wat heb je er op deze manier gvd in hemelsnaam aan?? :r Ook nu is het weer het geval... twee berichten gestuurd, maar beide zijn weer 'Onderweg'. Maar geen paniek, morgenmiddag zullen ze vast wel zijn aangekomen! :O

Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat dit alleen bij dat specifieke nummer het geval is.... :? Als ik naar andere nummers sms, krijg ik gewoon een 'Afgeleverd'-rapport!

Mijn provider is overigens Orange, en die van haar zover ik weet KPN.

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-10 16:48
Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat dit alleen bij dat specifieke nummer het geval is.... :? Als ik naar andere nummers sms, krijg ik gewoon een 'Afgeleverd'-rapport!

Van welke providers van die nummers kun je rapport Afgeleverd snel krijgen? misshcien dat providers van elkaar invloed hebben ?

• Beatman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 15:05
Met KPN prepay krijg ik helemaal geen rapporten:( ik weet dus nooit of iets aangekomen is.

Wat betreft TS, ik denk dat er dan toch iets mis gaat tussen de providers. Ook als je een gesprek KPN -> KPN opzet is sneller dan KPN -> Orange. Er moet toch van netwerk geswitcht worden.

www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica

Verwijderd

KPN doet helemaal niet aan afleverberichten, maar ik weet dus niet wat ze doen als er vanaf een ander netwerk een bericht wordt verstuurd. Of ze dan wel de afleverberichten doorgeven??

Wel een vaag verhaal, jammer dat elke provider dat niet hetzelfde doet. (zo kan ik me ook ergeren aan al die andere nummers van voice mails etc)

Verwijderd

Ik (vodafoon) heb vaak hetzelfde probleem als TS, naar een orange nummer, ik gebruik dan welliswaar geen afleveringsberichten, maar van haar hoor ik steeds wanneer mijn berichten aankomen. Bijzonder vervelend idd, ik hoop dat iemand weet waar het aan ligt.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:53

markvt

Peppi Cola

Waarom bel je niet gewoon anders, als het echt belangrijk is is dat een stuk sneller en weet je 100% zeker dat je bericht aangekomen is.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

markvt schreef op 10 mei 2004 @ 23:46:
Waarom bel je niet gewoon anders, als het echt belangrijk is is dat een stuk sneller en weet je 100% zeker dat je bericht aangekomen is.
Omdat bellen soms niet uitkomt, als je bijvoorbeeld in de bus zit en je moet wat weten, of tijdens college, terwijl er mensen liggen te slapen er zijn zoveel goede redenen voor te gevn.

Naast dat sms voor sommige dingen leuker is, zinniger ook, as je bijvoorbeeld alleen maar even wil laten weten dat je aan iemand denkt is een smsje daarveel geschikter voor dan bellen.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:59
Neem eens contact op met je provider en leg haar dit probleem voor. Het lijkt wel een soort 'bomb'-blocker ofzo.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Beatman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 15:05
Bovendien loopt het altijd uit als je iemand belt, waardoor je altijd meer geld kwijt bent dan als je een smsje had verstuurd.

www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica

Verwijderd

TRON schreef op 10 mei 2004 @ 23:54:
Neem eens contact op met je provider en leg haar dit probleem voor. Het lijkt wel een soort 'bomb'-blocker ofzo.
Naar andere nummers gebeurdt dit ook wel, dus het lijkt me niet dat dat het is, ik merk het gewoon heel goed bij dit nummer, omdat ik 95% van de tijd naar dit nummer sms/bel. En daarbij, soms is het geen enkel probleem en komt alles direct aan.
Pagina: 1