Sinds een paar weken/maanden de Rapport-service op m'n telefoon aangezet, en het bevalt me prima moet ik zeggen. Ik kan meteen zien of m'n berichtje is aangekomen, en dus snel iets terug kan verwachten (of niet natuurlijk
).
Maar nu dus het volgende.. sinds kort sms ik veel met een bepaald nummer, waarvan de bijbehorende gsm 100% zeker aanstaat! Ik krijg dan echter steevast het Rapport 'Onderweg', terwijl die gsm dus gvd gewoon aanstaat!!
Afgelopen zondag kwam het toppunt; ik heb 5 (!!) smsjes verstuurd tussen 3 en 4 uur 's middags, en ze kwamen pas aan op maandagmorgen
. Leve de sms-berichten, wat heb je er op deze manier gvd in hemelsnaam aan??
Ook nu is het weer het geval... twee berichten gestuurd, maar beide zijn weer 'Onderweg'. Maar geen paniek, morgenmiddag zullen ze vast wel zijn aangekomen! 
Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat dit alleen bij dat specifieke nummer het geval is....
Als ik naar andere nummers sms, krijg ik gewoon een 'Afgeleverd'-rapport!
Mijn provider is overigens Orange, en die van haar zover ik weet KPN.
Maar nu dus het volgende.. sinds kort sms ik veel met een bepaald nummer, waarvan de bijbehorende gsm 100% zeker aanstaat! Ik krijg dan echter steevast het Rapport 'Onderweg', terwijl die gsm dus gvd gewoon aanstaat!!
Afgelopen zondag kwam het toppunt; ik heb 5 (!!) smsjes verstuurd tussen 3 en 4 uur 's middags, en ze kwamen pas aan op maandagmorgen
Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat dit alleen bij dat specifieke nummer het geval is....
Mijn provider is overigens Orange, en die van haar zover ik weet KPN.