[slot in branders] bestaan ze?

Pagina: 1
Acties:

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik beschik over een slot in DVD/cdrom speler van Pioneer, maar een philips cd brander met laadje. Bestaan er ook Slotin cd branders?? heb de search gebruikt op "slotin, slot-in, slot in" maar vind alleen topics over degene die ik al heb. Pioneer heeft ze ook niet :(

iemand op de hoogte??

• Lorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01-2025

Lorn

I have a bad feeling...

Ik denk niet dat ze bestaan. Waarschijnlijk heeft een slot-in meer problemen als het gaat om de CD goed stabiel te houden. Voor het afspelen is het duidelijk geen probleem maar ik kan me goed voorstellen dat het branden veel strengere eisen stelt.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-03 11:41
weet voor 99% zeker dat ze er niet zijn van bekende merken..

wordt lastig denk ik

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07-2025
Vriend van m'n zusje heeft er volgens mij een, echter durf ik dat niet met 100% zekerheid te zeggen. Zal morgen eens even contacten met 'm.
Als ie er een heeft dan laat ik het wel effe weten.

Check eens bij iemand die een Apple heeft, die hebben wel slot-in branders.

[ Voor 20% gewijzigd door RèLF op 10-05-2004 23:43 ]

Obviously you're not a golfer

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ze staan niet in de pricewatch. Google vindt ze ook niet. Dus ik vrees dat ze er niet zijn. Zal wel te maken hebben met meer kraskans als je een CD/ DVD in de drive schuift :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lorn schreef op 10 mei 2004 @ 23:29:
Waarschijnlijk heeft een slot-in meer problemen als het gaat om de CD goed stabiel te houden. Voor het afspelen is het duidelijk geen probleem maar ik kan me goed voorstellen dat het branden veel strengere eisen stelt.
Nou, mijn PowerBook heeft er in ieder geval geen probleem mee. Die heeft een slot-in CD brander (MATSHITA CD-RW CW-8122). Bovendien levert Apple ook DVD branders als slot-in model.
Dus slot-in branders bestaan, waar ze te krijgen zijn is een tweede.
Atlas schreef op 10 mei 2004 @ 23:43:
Zal wel te maken hebben met meer kraskans als je een CD/ DVD in de drive schuift :)
Valt wel mee, in ieder geval bij mijn laptop. Er zit een soort stof rond de gleuf van de drive zodat hij niet krast, en de drive stofvrij blijft.

[ Voor 23% gewijzigd door blackd op 10-05-2004 23:50 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
>:) me nemen powerbook van blackd, slopen de matshita er uit, geven hem terug, zoeken een converter en hebben een mooie slot-in fikker 8)

ik denk als ze bestaan dat ze de hoofdprijs kosten en anders idd converter en beetje opvulling (slimline powerbook)

• Lorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01-2025

Lorn

I have a bad feeling...

blackd schreef op 10 mei 2004 @ 23:44:
[...]

Nou, mijn PowerBook heeft er in ieder geval geen probleem mee. Die heeft een slot-in CD brander (MATSHITA CD-RW CW-8122). Bovendien levert Apple ook DVD branders als slot-in model.
Dus slot-in branders bestaan, waar ze te krijgen zijn is een tweede.
Cool! Weer wat geleerd :)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vierkant228 schreef op 10 mei 2004 @ 23:49:
>:) me nemen powerbook van blackd, slopen de matshita er uit, geven hem terug, zoeken een converter en hebben een mooie slot-in fikker 8)
In your dreams })

Het enige wat ik heb kunnen vinden:
http://www.cartft.com/shop/catalog/il/313
http://www.cartft.com/shop/catalog/il/314
Zowel een DVD als CD brander. Wel slim-line...

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1