[driveletter] HD E: verwijst naar Farcry CD

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 14:25
Ik heb mn HD in 3 partities opgedeeld, C D en E

Vanavond heb ik Farcry geinstalleerd, maar op de een of andere manier verwees daarna mijn E-drive naar de Farcry-CD (CD-rom is H: = Daemon-image). M.a.w., als ik vanuit Explorer naar mijn E-partitie wil, dan krijg ik niet het browsevenster met de inhoud, maar het setupscherm van Farcry van de installatie CD |:(

Nu heb ik Farcry gedeinstalleerd, maar het probleem blijft. Heb nu ook alle vermeldingen van Farcry in de registry verwijderd, maar het probleem blijft :| alleen, nu krijg ik een foutmelding:

"Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het Configuratiescherm. "

De E-letter verwijst op de een of andere manier niet meer naar mn partitie, terwijl dit bij schijfbeheer in computerbeheer nog steeds gewoon werkt. Als ik met rechterknop in het menu "openen" kies, dan krijg ik wel de inhoud.
In "Deze Computer" is het icon van de E-partitie (een HD) ook weg, nu zo'n "blanco" icon.

[ Voor 9% gewijzigd door Stefke op 10-05-2004 23:24 ]

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 17:38
Wat gebeurt er als je Daemon tools disabled? Kan zijn dat je driversletters 2x gemount worden, wat dus eigenlijk niet eens kan..

Heb het op het werk af en toe wel last van; wordt mijn USB harddiskje op H gemount; terwijl dit mijn homedrive is op het netwerk..

Pvouput live

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb je een autorun.inf op je E: schijf (root) staan die er niet hoort? Staan er nog ander gekke bestanden in je root van de E: schijf?

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 10-05-2004 23:36 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Stefke
Nja, het heeft nu weinig meer met de farcry setup te maken, blijkbaar heeft de E-letter op de een of andere manier geen verwijzing meer naar de E-partitie (terwijl in beheer dus wel de E aan die partitie is toegewezen).

Daemon heb ik al uitgezet. Misschien helpt het om de E-partitie even te switchen van letter (en dan weer terug)

• Stefke
RobIII schreef op 10 mei 2004 @ 23:36:
Heb je een autorun.inf op je E: schijf (root) staan die er niet hoort? Staan er nog ander gekke bestanden in je root van de E: schijf?
shit ja...hoe komt die autorun daar nou? :?

Anyway, nu weggegooid, maar de verwijzing bestaat nog

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Keertje rebooten et voila...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Stefke
Doet het weer, dank u :)
Pagina: 1