Mijn situatie:
Schijven:
2.5 gb
10 gb
20 gb
Wat heb ik gedaan?
Ik heb op de 2.5 een swap gemaakt en de rest ext3 gemaakt. De 10 en de 20 gb heb ik gewoon bijde ext3 gemaakt. de 2.5 heeft koppelpunt / de 10 heeft /a en de 20 /b. Nu is het probleem dat ik na de setup de schijven niet zie in de map /dev, hoewel ik daar wel mn cdrom drive zie.
Ik vermoed dat ik wat fout doe met de koppelpunten... Maar ik heb geenm flauw idee wat ik daar moet invullen.
Waar heb ik gezocht:
Google: (kreeg steeds een situatie die werd uitgelegd met 1 schijf, ik heb er meer en zit dus te stoeien met dat koppelpunt.)
GoT: Eigenlijk weinig tot geen resultaat, ook steeds een totaal andere situatie.
Coppernic: (Veel te veel japans en ook steeds weer die andere situatie.)
Systeem:
Celeron 500 (niet geklokt)
3 schijven (boven genoemd) en 1 cd drive
Maak gebruik van disk druid in ClarkConnect 2.2
Nog meer weten?
Hopen dat iemand me kan helpen...
Schijven:
2.5 gb
10 gb
20 gb
Wat heb ik gedaan?
Ik heb op de 2.5 een swap gemaakt en de rest ext3 gemaakt. De 10 en de 20 gb heb ik gewoon bijde ext3 gemaakt. de 2.5 heeft koppelpunt / de 10 heeft /a en de 20 /b. Nu is het probleem dat ik na de setup de schijven niet zie in de map /dev, hoewel ik daar wel mn cdrom drive zie.
Ik vermoed dat ik wat fout doe met de koppelpunten... Maar ik heb geenm flauw idee wat ik daar moet invullen.
Waar heb ik gezocht:
Google: (kreeg steeds een situatie die werd uitgelegd met 1 schijf, ik heb er meer en zit dus te stoeien met dat koppelpunt.)
GoT: Eigenlijk weinig tot geen resultaat, ook steeds een totaal andere situatie.
Coppernic: (Veel te veel japans en ook steeds weer die andere situatie.)
Systeem:
Celeron 500 (niet geklokt)
3 schijven (boven genoemd) en 1 cd drive
Maak gebruik van disk druid in ClarkConnect 2.2
Nog meer weten?
Hopen dat iemand me kan helpen...