Toon posts:

Seti upload probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik neem aan dat meer mensen al 2 dagen of langer niet kunnen uploaden naar Seti? Downloaden lukt nog wel... de sevrer is de laatste dagen erg van streek (geweest) en er was een probleem met de server die communiceerde naar de rest van de wereld buiten USA maarja nu vandaag de dag om 11:09 kan ik nog steeds mijn opgebouwde units versturen....dit is de eerste keer in 4.5 jaar dat ik dit meemaak met Seti...

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik heb incidenteel wel klachten over Berkely gehoort maar volgens mij werkt alles naar behoren.

Mischien een firewall die je dwars zit :?

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Topicstarter
nee .... al jaren amper aan me configuratie zitten klooien en tot 2 dagen terug opeens problemen

nouja helaas :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 23:24:
nee .... al jaren amper aan me configuratie zitten klooien en tot 2 dagen terug opeens problemen

nouja helaas :(
Nou doe ik geen seti, maar als ik naar de stats kijk dan kunnen de mensen goed hun testen kwijt lijkt me :?

Verwijderd

Topicstarter
erg lullig dit want nu zit ik met ruim 50 units opgecheept waar ik niks mee kan helaas... ik heb trouwens Seticommander 2.34 met cli 3.03

cli 3.08 doet ook niks...

bij het verzenden krijg ik of geen tekst te zien of er staat " connecting to server" en daar blijft ie uren op hangen....

brakheid

lijkt me sterk dat nu opeens mijn computers moeilijk doen enzo... + de servers in berkely zijn behoorlijk de afgeopen tijd waardoor er al meerdere problemen waren en waarschijnlijk ben ik dus de enigste ofzo die niet meer ken connecten :P

dag seti :'(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 23:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
behoorlijk kotuh dat alleen ik dit probleem heb...normaal los ik de dingen wel op enzo maarja hier zit ik echt vast....

ik delete zo alles maar...als ut niet meer werkt :( op geen enkele pc meer....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 23:44:
behoorlijk kotuh dat alleen ik dit probleem heb...normaal los ik de dingen wel op enzo maarja hier zit ik echt vast....

ik delete zo alles maar...als ut niet meer werkt :( op geen enkele pc meer....
Dat zou ik niet doen.
Er is vast een DPCers die jou punten wel voor je zou willen versturen.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan wel versturen merk ik, maar niet allemaal tegelijk....kan maar met maximaal 3 per keer :S:S misschien hebben ze er een limiet opgezet?

ik heb wel op de statistieken page van seti zwaar veel error 500's....hebben ze zelf ook in de gaten maarja ik zie nog geen verbetering helaas

Het probleem is dus dat ik niet in een keer meer als ca 10 units kan uploaden naar de server van Setiathome...doe ik dit echter per 1 of per 3 dan lukt het wel...

:):D:D:D

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 00:43 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 00:07:
ik kan wel versturen merk ik, maar niet allemaal tegelijk....kan maar met maximaal 3 per keer :S:S misschien hebben ze er een limiet opgezet?

ik heb wel op de statistieken page van seti zwaar veel error 500's....hebben ze zelf ook in de gaten maarja ik zie nog geen verbetering helaas

Het probleem is dus dat ik niet in een keer meer als ca 10 units kan uploaden naar de server van Setiathome...doe ik dit echter per 1 of per 3 dan lukt het wel...

:):D:D:D
Dat is een beveiliging van je progje ( setihide heeft dat ook ).
;)
Pagina: 1