N-gage connectie probleem

Pagina: 1
Acties:

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
ik heb in de search niks kunnen vinden.

een klasgenoot en ik hebben allebij een N-gage gekocht, krijgen hem allebij aangesloten op de pc en kunnen dan op de mmc kaart bestanden wegschrijven. Alleen nokia doet er ook een pc suite programma bij, maar die krijgen we dus helemaal niet aan de praat, dan starten we dat programma en krijgen de volgende melding:
dit is de eerste keer sat u het programma start

verbind uw ngage met de pc en druk op ok, of druk op sluiten om het programma af te sluiten.

OK Sluiten
nou als je op OK klikt doetie niks, als je op sluiten drukt.........sluit ie.

nou das dus geen spellen installeren :?

Verwijderd

verwijder die n-gage even helemaal uit windows, start dan dat programma van nokia op, en plug de ngage weer in als hij met die vraag komt.

Helpt dat?

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 23:07:
verwijder die n-gage even helemaal uit windows, start dan dat programma van nokia op, en plug de ngage weer in als hij met die vraag komt.

Helpt dat?
nope het heeft niet geholpen.

Verwijderd

Ik heb geen ervaringen met de N-Gage, maar wel met windows. Op basis van je verhaal maak ik op dat er voor de N-Gage waarsch. een verkeerde driver wordt gebruikt, de standaard windows-driver ofzo? Is er een aparte driver voor de N-Gage?

• Laurens
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
hallo,

ik heb zelf ook een ngage en heb dat probleem ook gehad.

uiteindelijk komt het er op neer dat je met dat programma alleen via bluetooth je ngage kan bereiken. Op zich heb je dat programma helemaal niet nodig, alleen als je dingen wilt installeren. Kopieren kan gewoon via verkenner.

Maar als je dat programma dus toch nodig hebt, laat die vriend dan een PCI bluetooth kaart kopen, dan kan jij die mooi gebruiken ;), zo heb ik het ook gedaan :)

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
stond er niet in het ''ngage bij tft voor 99,-''-topic dat dat programma helemaal niet deugde, heb je dat ook al doorgelezen, dat soort dingen staan daar omdat er naar alle waarschijnlijkheid (helaas) geen groot nokia ngage topic is. je kan als je een beetje goede startpost maakt een leuk topic oprichten maar dit terzijde.

edit; blijkbaar weet mijn bovenbuurman het, dat scheelde idd aan de bijgeleverde programma's ze pakten niet goed en de een werkte met bt en het tweede bijgeleverde programma alleen via kabel.

[ Voor 26% gewijzigd door robert-630 op 10-05-2004 23:36 ]

Verwijderd

Die Nokia Suite en ook ander pakketen (van bijv. Oxygen) connecten met N-Gage via Bluetooth. De USB kabel is alleen voor het overzetten van bestanden naar je geheugenkaart.
Pagina: 1