Toon posts:

[tool] Maximale Internet tijd beperken*

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is er een GRATIS programma waarmee ik de internet tijd per account kan instellen op windows XP?

Ik kon het in de search niet vinden. Ik heb me ook al rot gezocht op internet. Het beste wat ik tot nu toe heb gevonden is de 14 dagen trial van i protect you pro. Deze doet precies wat ik wil maar na 14 dagen houd hij er mee op :(

Weet iemand of er een dergelijk freeware programma is?

(graag met link....)

Alvast bedankt,
Harold

• ajhvdb
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-11 22:56
als je alle updates doet van xp krijg je bij de clock settings er een TAB "Internet Time" bij...

Een vraag op het forum - is vragen aan mensen die al gezocht hebben - dus sneller en beter dan google

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
@AJHVDB, wat bedoel je precies?
Als je dat 3e tabblad bedoelt, dat is volgens mij alleen maar om de tijd de synchroniseren.
Ik denk dat de topicstarter een programma zoekt waarmee hij per account een maximum tijd kan ingeven, die aan het internetten mag worden besteedt.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 18:47

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

lol :D :D dat is tijd sync daar mee kan je niet iemand de toegang tot internet ontzeggen ofzo :)

Je hebt programma's als CyberPatrol's die kunnen dat, die zijn alleen niet gratis.

Als je op google zoekt naar free Internet Access Blocking software kom je wel wat leuke resultaten tegen:

http://www.we-blocker.com/ bv

[ Voor 63% gewijzigd door SithWarrior op 11-05-2004 00:29 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Ik gebruik zelf voor mijn windows machines nettime 2.0
Freeware, source available.
1 machine haalt hier de tijd op van 5 servers, en de rest synct met 'mijn' timeserver.

grote voordeel van het feit dat het ntp is, is dat UNIX machines ook prima kunnen syncen.

sorry, dit gaat nergens over 8)7 compleet verkeerd gelezen.

[ Voor 12% gewijzigd door Emmeau op 11-05-2004 00:31 ]

If you choose to criticise you choose your enemies

• ajhvdb
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-11 22:56
Toen ik de topic las zou ik toch zweren dat die de tijd wou synchroniseren maar nu ik de topic voor de 2e keer lees!!??

Een vraag op het forum - is vragen aan mensen die al gezocht hebben - dus sneller en beter dan google

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
@ Emmeau, ik denk dat de TS niet echt duidelijk genoeg is in zijn startpost.
Het is blijkbaar niet geheel duidelijk of de TS nou een programma bedoelt dat internetrestricties oplegt aan gebruikers, in dit geval in de vorm van tijdslimieten, of dat de TS een programma bedoelt als dat van jou, waarmee je de klok in windows kan gelijkzetten.

• SithWarrior
  • Laatst online: 15-11 18:47

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Lijkt mij het eerste he, wie wil er nou tijd syncen op verschillende accounts, ik kan me niet voorstellen dat ie iets anders bedoelt eig :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit - nu kan het een klein beetje fout geinterpreteerd worden :)

• hemz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-11-2024
SurfPass Home Edition misschien wat? :)
Pagina: 1