Ik heb flink gesearched en ik weet nu dat ik met ctrl-esc de taakbalk tevoorschijn tover, maar hoe kan ik zonder windows knop een toetsencombinatie doen die hetzelfde effect heeft als windows knop + d (naar bureaublad).
Snelkoppeling van het "show desktop" icoontje op je desktop plaatsen (Ctrl inhouden en het naar je desktop slepen).
Dan kan je er een combinatie naar keuze aanhangen als je deeigenschappen ervan neemt
Dan kan je er een combinatie naar keuze aanhangen als je deeigenschappen ervan neemt
[ Voor 30% gewijzigd door DinX op 10-05-2004 23:04 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Windowstoets-m
edit: lees over zonder windowstoets heen.
edit: lees over zonder windowstoets heen.
[ Voor 82% gewijzigd door sdomburg op 11-05-2004 01:20 ]
Voor iemand die zo flink gesearched heeft, betwijfel ik of je gewoon eens in de Windows help hebt gekeken. Daar staat nl. een lijst van alle toetscombinaties in.
Maar geen alternatief voor de windows-d als je zelf ook even gekeken hadKing_Louie schreef op 11 mei 2004 @ 01:21:
Voor iemand die zo flink gesearched heeft, betwijfel ik of je gewoon eens in de Windows help hebt gekeken. Daar staat nl. een lijst van alle toetscombinaties in.
Kan je even vertellen over welk OS je het hier hebt - die hoort eigenlijk in je topic titel te staan (zie de Windows Operating Systems Policy hierover), en dan kan ik hem eventjes toevoegen 
Verder - wat je misschien kan doen is:
- Een file maken in notepad 'Showdesktop.scf' waarin je het volgende zet:
- Een shortcut maken naar ShowDesktop.scf
- Een hotkey aan die shortcut toe kennen
Verder - wat je misschien kan doen is:
- Een file maken in notepad 'Showdesktop.scf' waarin je het volgende zet:
code:
1
2
3
4
5
6
| [Shell] Command=2 IconFile=explorer.exe,3 [Taskbar] Command=ToggleDesktop |
- Een shortcut maken naar ShowDesktop.scf
- Een hotkey aan die shortcut toe kennen
het probleem is echter dat het niet alleen voor desktop is. Ik wil gewoon de toetsencombinatie weten die die knop vervangt. Dat moet toch kunnen?
PS kan mijn topic titel nou niet meer veranderen!!! het moet [win Xp pro] zijn!!
PS kan mijn topic titel nou niet meer veranderen!!! het moet [win Xp pro] zijn!!
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 11:18 ]
Kleine titel edit zodat het os in je topic titel staat
Nee, standaard zijn er niet voor elke windows toets alternatieven. Dat wordt dus gewoon handmatig instellen als hotkey.
Pagina: 1