[printer] hoe psc 1110 onder w2k server installeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• haroldd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-02 16:06
ik krijg ondertussen wel de schijt van die printer, weet iemand waar ik de drivers van de hp psc 1110 voor w2k server kan uithalen? Die van de site van hp pakt ie niet bij mij :s
als ik driver installeren van diskette pak en dan de inf-file aanklik geeft ie gewoon geen printer die ik kan installeren :s

Werken is gezond, laat het daarom over aan de zieken!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:55

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, dit hoort eigenlijk totaal niet onder PNS. PNS is voor Professional Networking en Servers, en een printer installeren op een server valt niet onder die cathegorie.
Je zal waarschijnlijk in WOS (Windows Operating Systems) meer geluk hebben, alhoewel ik denk dat je daar met een dergelijk magere topicsart ook niet ver zal komen.

Maar ik ben de lulligste niet, naar mijn idee moet je deze hebben. let wel, 166,13Mb (Voor een printerdriver met software..)
IK weet even niet wat voor printer het is, maar ik denk dat je eerst de software moet installeren voordat je de printer aansluit.
Succes

KLik

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie de post van CyberJ , drivers voor een printer hebben niets met PNS te maken.
Volgende keer zo'n topic in Windows Operating Systems starten, maar dan gelieve wel een uitgebreidere topictstart dan wat je nu hebt,

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.