Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
[ Voor 51% gewijzigd door BCC op 10-05-2004 22:18 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Verwijderd
zo`n all-in-one ding zal dat nooit kunnen.
Trouwens PS is nou niet echt de tool om briefpapier in te maken,.. neem dan Indesign of Illustrator, nog beter: laat het drukken.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 22:21 ]
Verwijderd
Hoeft niet hoor, mijn Canon i850 kan perfect zonder marges afdrukken maken.BCC schreef op 10 mei 2004 @ 22:16:
Inkjets moeten het papier "vasthouden" om erop te printen. Een A4tje helemaal vol gaat je nooit lukken. Je moet dus of gaan scalen en snijden, of proberen een stuk papier te vinden dat die maximale maten heeft die jij aangeeft en hopen dat dat min de marge A4 wordt.
TS: Marges op nul stellen helpt ook niets?
Dan is de enige optie achteraf bijsnijden, hoeft ook niet lelijk te zijn met het juiste spul.
Herstel, de PSC2410 (Fax, printer, scanner, copier) kan dus WEL naadloos full-colour A4 printer, PhotoRet4 zelfs als ik me niet vergis, dus er zijn wel degelijk versies van die all-in-one dingen die dat kunnen.Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 22:20:
of gewoon een printer kopen die wel tot de rand kan printen
zo`n all-in-one ding zal dat nooit kunnen.
Trouwens PS is nou niet echt de tool om briefpapier in te maken,.. neem dan Indesign of Illustrator, nog beter: laat het drukken.
Ben met eens dat een gewone printer kopen die het kan goedkoper is, maar als het perse een all-in-one moet zijn, tja...
Ik neem aan dattie een preview wou maken, maar je hebt idd gelijkVerwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 22:20:
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Verwijderd
Verwijderd
bronOp HP Premium Plus fotopapier kan de HP PSC 2110 foto’s van 10 x 15 cm printen zonder witte randen.
Volgende keer moet de TS maar een echte printer kopen...Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 23:04:
ja tuurlijk, een 10x15 printje, maar een a4 tot de rand: no way.
[...]
bron

HP
front against HP monopoly
* cutter seconds that.... de 950 is ueber... cd's beprinten, geen randen, automatisch afsnijden vanaf een rol.... hij kan nog net geen koffie zetten, maar veel scheelt het niet...OzBoz schreef op 11 mei 2004 @ 00:22:
[...]
Volgende keer moet de TS maar een echte printer kopen...
[afbeelding]
HP
front against HP monopoly