Printen over hele pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06-2025
Ik ben brief papier aan het printen. Het probleem is dat het photoshop ontwerp helemaal doorloopt tot aan de rand alleen de printer doet aan alle kanten een mooie witte rand :(

Waar kan ik dit instellen? De afbeelding moet dus echt tot aan de rand geprinten worden.
De printen die ik gebruik is een HP psc 2110

Uit het boekje:
aangepast 215,9 x 355,6 mm
dit is dus groter dan a4, ik heb alleen geen idee waar ik dat in kan stellen.

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:00

BCC

Inkjets moeten het papier "vasthouden" om erop te printen. Een A4tje helemaal vol gaat je nooit lukken. Je moet dus of gaan scalen en snijden, of proberen een stuk papier te vinden dat die maximale maten heeft die jij aangeeft en hopen dat dat min de marge A4 wordt :).

[ Voor 51% gewijzigd door BCC op 10-05-2004 22:18 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

of gewoon een printer kopen die wel tot de rand kan printen ;)
zo`n all-in-one ding zal dat nooit kunnen.

Trouwens PS is nou niet echt de tool om briefpapier in te maken,.. neem dan Indesign of Illustrator, nog beter: laat het drukken.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 22:21 ]

Verwijderd

BCC schreef op 10 mei 2004 @ 22:16:
Inkjets moeten het papier "vasthouden" om erop te printen. Een A4tje helemaal vol gaat je nooit lukken. Je moet dus of gaan scalen en snijden, of proberen een stuk papier te vinden dat die maximale maten heeft die jij aangeeft en hopen dat dat min de marge A4 wordt :).
Hoeft niet hoor, mijn Canon i850 kan perfect zonder marges afdrukken maken.

TS: Marges op nul stellen helpt ook niets?

Dan is de enige optie achteraf bijsnijden, hoeft ook niet lelijk te zijn met het juiste spul.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 22:20:
of gewoon een printer kopen die wel tot de rand kan printen ;)
zo`n all-in-one ding zal dat nooit kunnen.

Trouwens PS is nou niet echt de tool om briefpapier in te maken,.. neem dan Indesign of Illustrator, nog beter: laat het drukken.
Herstel, de PSC2410 (Fax, printer, scanner, copier) kan dus WEL naadloos full-colour A4 printer, PhotoRet4 zelfs als ik me niet vergis, dus er zijn wel degelijk versies van die all-in-one dingen die dat kunnen.
Ben met eens dat een gewone printer kopen die het kan goedkoper is, maar als het perse een all-in-one moet zijn, tja...

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:00

BCC

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 22:20:
Ik neem aan dattie een preview wou maken, maar je hebt idd gelijk :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

right, maar zo`n HP psc 2110 van 150 euro is toch een erg low-budget printertje tov een PSC2410

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
kan wel hoor, mn vriendin heeft thuis ook zo'n printer, kan heel mooie foto's uitprinten, laatst nog een 10x15 foto afgedrukt op fotopapier, mooi netjes naast de zijkanten, geen rand, boven en onder tot dus ver nog wel, niet getest, onder printereigenschappen/instellingen kun je zoiets aanvinken

Verwijderd

ja tuurlijk, een 10x15 printje, maar een a4 tot de rand: no way.
Op HP Premium Plus fotopapier kan de HP PSC 2110 foto’s van 10 x 15 cm printen zonder witte randen.
bron

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ow, tsja, laat t dan doen!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:02
changeTopic.to('[HP psc 2110] aflopend printen'); :P

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 23:04:
ja tuurlijk, een 10x15 printje, maar een a4 tot de rand: no way.

[...]

bron
Volgende keer moet de TS maar een echte printer kopen...

Afbeeldingslocatie: http://www.moodbenders.nl/zooi/epson950.jpg

HP :r

front against HP monopoly

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

OzBoz schreef op 11 mei 2004 @ 00:22:
[...]

Volgende keer moet de TS maar een echte printer kopen...

[afbeelding]

HP :r

front against HP monopoly
* cutter seconds that.... de 950 is ueber... cd's beprinten, geen randen, automatisch afsnijden vanaf een rol.... hij kan nog net geen koffie zetten, maar veel scheelt het niet...
Pagina: 1