Ik heb hier al eerder gepost met een vraag wie weet wie mijn laptop kan repareren. Inmiddels heb ik hem al open gemaakt en ben er achter gekomen dat er een Hitatchi scherm in zit. Het gaat hier om een HP Omnibook XT1500 van december 2002.
Mijn vraag is nu, of iemand al eens zo'n scherm open heeft gemaakt en de ccfl er van vervangen heeft.
Ik heb even via google gezocht en ben er bijna zeker van dat dat het probleem is.
Het scherm werkt wel maar geeft geen licht. Ik ben er vandaag achtergekomen dat er een soort van tl lampje in zit (ccfl) die te vervangen is.
Wat zou zoiets kosten, hoe moet dat en waar kan ik het kopen?
Ik zou er geholpen zijn als iemand deze vragen kan beantwoorden.
Ik kan er vanavond eventueel foto's van maken, als ik weet hoe ik ze hier moet plaatsen.
Mijn vraag is nu, of iemand al eens zo'n scherm open heeft gemaakt en de ccfl er van vervangen heeft.
Ik heb even via google gezocht en ben er bijna zeker van dat dat het probleem is.
Het scherm werkt wel maar geeft geen licht. Ik ben er vandaag achtergekomen dat er een soort van tl lampje in zit (ccfl) die te vervangen is.
Wat zou zoiets kosten, hoe moet dat en waar kan ik het kopen?
Ik zou er geholpen zijn als iemand deze vragen kan beantwoorden.
Ik kan er vanavond eventueel foto's van maken, als ik weet hoe ik ze hier moet plaatsen.