Toon posts:

Mogelijke problemen bij migratie gegevens HDD's?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na hardcore goog'len en de site van de makers te hebben geraadpleegd, heb ik niks gevonden, dus poneer ik mijn vraag hier...

Na een smartdisk-failure bij mijn vorige schijf (40gig maxtor) heb ik een nieuwe schijf (western dig. 80gig WDC800JB) in de pc gedaan. Alles goed en wel, xp der weer op draaide (en draait nog steeds) prima. Maar nu komt het: ik heb rechtstreeks alle files van de ouwe naar de nieuwe gekopieerd (ouwe was effe de slave)en nu lijkt het alsof de nieuwe schijf steeds hangt. Als ik iets wil versturen binnen MSN messenger of een grote map (10 gig ofzo) wil laten sorteren op grootte. Respectievelijk reageren messenger en de map na een paar seconden niet meer.

Herkent iemand van jullie dit probleem en de hamvraag (ik ben een heerlijke noob) wat ik heb nou weer eens een keertje eventueel op zich best wel fout slash niet goed slash verkeerd gedaan? 8)7

oja. ouwe schijf was fat32 nieuwe is NTFS, heeft het daar misschien iets mee te maken?

Verwijderd

moet normaal gesproken weinig problemen geven. Misschien dat wat data corrupt is. Doe anders een filecheck en eventueel scannen voor virussen.