SB pci 128

Pagina: 1
Acties:

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-08 11:31

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Hallow,
Een vriend van mij heeft een 4.1 geluidskaart maar er is maar 1 groene poort op zijn kaart. Nu kan je dat normaal dmv het bijgeleverde programma de oranje of zwarte poort zo omzetten dat je er een 4.1 set op aan kan sluiten (heb je dus 2 groene aansluitingen voor nodig). Dit kunnen we dus nergens vinden en in de nieuwste drivers ook niet.
Is hier soms een tool voor?

Owja en de search van tweakers werkt niet. (na 15 sec. kapt ie ermee)

Groeten

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

JanW23 schreef op 10 mei 2004 @ 20:21:
Owja en de search van tweakers werkt niet. (na 15 sec. kapt ie ermee)

Groeten
Als je de faq leest weet je dat er een alternatief voor is. Je topictitel klopt niet en het antwoord is makkelijk te vinden...

Verwijderd

je meot groen en zwart gebruiken...

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-08 11:31

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Sorry hoor, maar als het antwoord zo gemakkelijk is... waarom vind ik het niet en waarom zeg je het dan niet gewoon? Jullie gaan er meestal van uit dat iedereen optimaal van google gebruik kunnen maken en heel goed met een zoekfunctie om kunne gaan.
Ten eerste... kan ik dat ook wel redelijk.... maar als 2de doet bij mij Google het al 1,5 jaar niet meer ofzo... vraag me niet hoe dat kan.. hierover heb ik al een topic geopend maar is nog altijd niet opgelost en het ligt aan mijn pc.

en als zwart niet werkt.... die moet ik dus op de een of andere manier activeren.

[ Voor 76% gewijzigd door JanW23 op 10-05-2004 20:37 ]

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

JanW23 schreef op 10 mei 2004 @ 20:33:
Sorry hoor, maar als het antwoord zo gemakkelijk is... waarom vind ik het niet en waarom zeg je het dan niet gewoon? Jullie gaan er meestal van uit dat iedereen optimaal van google gebruik kunnen maken en heel goed met een zoekfunctie om kunne gaan.
Ten eerste... kan ik dat ook wel redelijk.... maar als 2de doet bij mij Google het al 1,5 jaar niet meer ofzo... vraag me niet hoe dat kan.. hierover heb ik al een topic geopend maar is nog altijd niet opgelost en het ligt aan mijn pc.

en als zwart niet werkt.... die moet ik dus op de een of andere manier activeren.
Ten eerste is dit een forum waarop mensen zitten die weten waar ze mee bezig zijn. Voor beginners bestaat er ook www.beginnersweb.nl waar je met deze vragen terecht kan.

Dat google niet werkt ligt ook niet aan ons (ps. tip: check je hosts file maar eens of er niet toevallig een foute koppeling naar bijv 127.0.0.1 inzit).

Ten 3e valt me op dat je een groot deel van de topics waar jij gereplied hebt door jezelf geopend zijn, dit noemen we 'helpdeskgedrag' ofwel mensen die GoT alleen maar gebruiken om hun eigen sores op te lossen en niet verder kijken of er ook mensen zijn die JIJ kunt helpen.

GoT is een community, geen helpdesk...