Okay, op een website ben ik bezig met een reserveringssysteem. Nu wil ik dat de input ook verzonden wordt naar de gebruiker zelf, zodat hij een overzicht krijgt van wat hij heeft verzonden. Tevens dient het mailtje verstuurd te worden omdat het tevens het reserveringsbewijs is.
De code die ik hiervoor heb gebruikt:
Alleen op één of andere manier wil hij dan niet het mailtje versturen naar de afzender ervan.
De foutcode die mijn browser uitspuugt:
Maar volgens mij kan het niet liggen aan de Mailer.AddCC code, want dat zou imho moeten werken. Of wil dit toch niet op deze manier, moet ik het anders doen.
Ik wordt er gek van, kan iemand mij hiermee helpen.... ?
De code die ik hiervoor heb gebruikt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <%
Set Mailer = Server.CreateObject("SMTPsvg.Mailer")
Mailer.RemoteHost = "smtp.is.nl"
Mailer.FromName = Request.Form("Naam")
Mailer.FromAddress= Request.Form("Email")
Mailer.AddRecipient "Ikzelf", "email@adres.nl"
Mailer.AddCC = Request.Form("Email")
Mailer.Subject = "Reactie vanaf website"
Mailer.BodyText = "Naam: " & Request.Form("Naam") & chr(10) & "Adres: " & Request.Form("Adres")
if not Mailer.SendMail then
Response.Write "<a href='javascript:window.history.back();'>terug</a><br><br>Er is een fout opgetreden...<br><br>"
Response.Write Mailer.Response
else
Response.Write "Uw bericht is succesvol verzonden.<br><br> Hartelijk dank voor uw reactie."
end if
%>
</body> |
Alleen op één of andere manier wil hij dan niet het mailtje versturen naar de afzender ervan.
De foutcode die mijn browser uitspuugt:
code:
1
2
3
4
5
| Microsoft VBScript runtime error '800a01b6' Object doesn't support this property or method: 'Request.Form(...).AddCC' /beta1/sendmail.asp, line 18 |
Maar volgens mij kan het niet liggen aan de Mailer.AddCC code, want dat zou imho moeten werken. Of wil dit toch niet op deze manier, moet ik het anders doen.
Ik wordt er gek van, kan iemand mij hiermee helpen.... ?