Toon posts:

MadOnion Upgrade Advisor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Fijn, zo'n upgrade advisor :(
We've finished analyzing your PC and have determined that you are running a system that contains: Unknown 204MHz processor, ATI 3D RAGE PRO TURBO based graphics card and 32 MB of memory.

Your hardware was not properly detected.

Unfortunately, we are unable to provide you with recommendations at this time.

The PC you are currently using is either too old or too new to have sufficient statistical representation in our performance database.

If the PC you are using is too old to be identified, then we are not be able to recommend cost effective component upgrades for you.
Dus wees gewaarschuwd : als je serieus moet upgraden heb je niks aan de advisor van MadOnion.

P166MMX@200 (204 = :?)

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

bij mij zei ie dat ik een goed genoeg systeem had en dat ik niet HOEFDE te upgraden :?

(amd k6-2 400@473,128MB Ram,GeForce DDR)

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ik had er ook niets aan, Hij kwam bij mij ook met de opmerking dat hij er niets van snapte.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

ik heb een TNT 2 ultra en hij adviseerde mij een GeForce 2...guttegut dat had ik nooit zelf kunnen bedenken.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:20
:)

We've finished analyzing your PC and have determined that you are running a system that contains: Intel Pentium II 350MHz processor, NVIDIA GeForce2 MX based graphics card and 128 MB of memory.

Your current PC is a GOOD system that will allow you to run all but the most demanding of today's applications.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Adviseerde mij alleen een nieuwe viedeokaart een Gforce... heb nu een G400

Je moet eingelijk eerst de mogelijkheid hebben om op tegeven wat jij belangrijk vind (3d of goede 2fd etc)

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Mijn standaard draaiende pc was volgens de advisor overklokt.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Defectiv
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09-2012
Bij mij adviseerde die ook een G-Force 2, heb nu een TNT2U.. dus dat had ik zelf ook al bedacht.. maar waarom? UT/CS/ST:V/GP3 enz. lopen allemaal harstikke soepel, Dus volgens mij heb je dan nog geen upgrade nodig...Ik wacht nog wel effe, todat ik echt merk dat ik meer power nodig heb.. misschien is een GF2ultra dan al betaalbaar...

Verwijderd

Héé, ik heb ineens een echte Athlon 50 Mhz ipv een 700 , ik heb hem dan wel niet ge-oc'd maar zover onderklokken :? :? :?

Al bij al: a FAIR system that will allow you to run most applications satisfactorily. However, you may experience problems running newer and more demanding applications.

En dat met een 50 Mhz proc :)

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 14:48
Ik had een EXCELENT systeem.....jippie.. *D
eventueel kon er nog wat meer geheugen bij...
* Evink vind dat niet nodig..
Pagina: 1