Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

vaste telefoonaansluiting vereist voor adsl?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje waar ik zelf niet achter kon komen, niet op google,kpn of hier op g.o.t.

Nou gaat mijn zusje volgende week op haar zelf wonen, en wil ze natuurlijk lekker snel kunnen internetten. Nou heb ik voor haar even gekeken en er is geen kabel beschikbaar maar wel adsl.
Aangezien het leven op jezelf nogal duur is en ze de kosten wilt besparen wil ze wel adsl maar geen vaste telefoon aansluiting. Ze heeft een mobieltje net als bijna iedereen en daar redt zich wel mee.

Maar nu is de vraag, is het mogelijk om zonder vaste aansluiting adsl aan te laten sluiten? Ik denk zelf van niet, maar weet het niet helemaal zeker.

Verwijderd

zoekertje?

ja da's verplicht. belbudget kost 9 euro.

je kan je lijn (als je eenmaal een adsl aansluiting hebt) wel na een jaar opzeggen, maar dan moet je 9 euro extra abo-geld gaan dokken, omdat je ISP dat aan KPN moet gaan betalen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan weet ik dat,

thnx voor je reactie :)

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
misschien dat je het bij directadsl van kpn niet nodig hebt?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 18:36:
en ze de kosten wilt besparen ... Ze heeft een mobieltje net als bijna iedereen en daar redt zich wel mee.
offtopic:
Raad haar aan de vaste telefoon te gebruiken, kan vaak goedkoper uitvallen ;)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Er zijn echt tientallen topics geweest over de vraag of ADSL ook zonder telefoonabo kan. Die zijn met de search prima te vinden, en dit topic gaat dus dicht.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.