Hoi,
Ik heb een windows 2003 sb server met exchange draaien. Hier word normaal een pop3 box geleegd. Nu heb ik het ook voor elkaar gekregen om een e-mail domein met xxx@xxx.mine.nu met mx record aan de gang te krijgen. Dit werkt allemaal perfect.
Toen dacht ik; dat .mine.nu klinkt een beetje goedkoopt, dus een betaald .biz domein aangevraagd.
In de mx record dezelfde waarde ingevoerd (mailrelay.direct-adsl.nl) maar m'n mail komt niet aan. Ik heb dezelfde instellingen ingevoerd als het .mine.nu domein in exchange. De verzender krijgt een foutbericht terug. Nu is m'n vraag: waar ligt het aan, exchange of de dns.
<<<
The original message was received at Mon, 10 May 2004 18:14:29 +0200
from ip51cf448a.direct-adsl.nl [81.207.68.138]
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<test@dekkers.biz>
----- Transcript of session follows -----
554 5.0.0 MX list for dekkers.biz. points back to smtp28.wxs.nl
554 5.3.5 Local configuration error
>>>
Naar mijn mening ligt het aan de dns instellingen.
Hier een screenshot. Wat heb ik fout gedaan?
http://www.dekkers.biz/rene/Plaatjes/dns.JPG
mvrg. René
Ik heb een windows 2003 sb server met exchange draaien. Hier word normaal een pop3 box geleegd. Nu heb ik het ook voor elkaar gekregen om een e-mail domein met xxx@xxx.mine.nu met mx record aan de gang te krijgen. Dit werkt allemaal perfect.
Toen dacht ik; dat .mine.nu klinkt een beetje goedkoopt, dus een betaald .biz domein aangevraagd.
In de mx record dezelfde waarde ingevoerd (mailrelay.direct-adsl.nl) maar m'n mail komt niet aan. Ik heb dezelfde instellingen ingevoerd als het .mine.nu domein in exchange. De verzender krijgt een foutbericht terug. Nu is m'n vraag: waar ligt het aan, exchange of de dns.
<<<
The original message was received at Mon, 10 May 2004 18:14:29 +0200
from ip51cf448a.direct-adsl.nl [81.207.68.138]
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<test@dekkers.biz>
----- Transcript of session follows -----
554 5.0.0 MX list for dekkers.biz. points back to smtp28.wxs.nl
554 5.3.5 Local configuration error
>>>
Naar mijn mening ligt het aan de dns instellingen.
Hier een screenshot. Wat heb ik fout gedaan?
http://www.dekkers.biz/rene/Plaatjes/dns.JPG
mvrg. René
Specs: Server, WS boven, WS beneden