Toon posts:

[XP] + Minolta Dimage Xt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
4 dagen geleden nieuwe PC gehaald en ik dacht laat ik weer eens wat fototjes nemen en op mn PC zetten... dus ik fototjes maken. Fototoestel op PC aansluiten. Zegt mn PC opeens dit

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.geukesfoppen/vaag1.JPG

Op het display van mn minolta staat initialising USB connection... maar hij blijft dat zeggen... ik kan em nu btw niet eens meer uit doen... alleen als ik de accu er uit haal wil ie nog uitgaan. Ik heb meerdere USB poorten geprobeerd maar hij zegt bij allemaal hetzelfde.

kan het te maken hebben met dit ?
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/f.geukesfoppen/vaag2.JPG

Heb bij god geen idee wat die 2 vraagtekens zijn en wat ik daarvoor zou moeten installeren om ze weg te krijgen, alles op mn comp werkt naar behoren...

Ik heb op de minolta site de nieuwste drivers gedownload (wat op mn oude PC niet eens nodig was.) en nog werkt het niet.

Dus iemand nog een idee ? voordat ik met dingen begin te gooien :D })

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb op de minolta site de nieuwste drivers gedownload (wat op mn oude PC niet eens nodig was.) en nog werkt het niet.
Ok, je hebt ze gedownload, maar je schrijf niet of en hoe je ze hebt geïnstalleerd.
Wat ik zelf altijd doe in zo'n geval is het apparaat (in dit geval de camera) aansluiten en via het apparaatbeheer de drivers installeren. Je weet dan (min of meer :p ) zeker dat Windows de juiste driver voor het apparaat vindt.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal ff kijken, maar alsnog vind ik t raar dat ie dat op mn oude PC niet deed... en volgens mij ligt t aan die USB crap. Niet aan de drivers

Verwijderd

Het lijkt me eerder dat je je USB porten nog moet installeren. Zo te zien worden die niet goed ondersteund en moet je daar ff nieuwe drivers voor downen. Dus ff uitzoeken welke chipset er op je mobo zit en hier ff nieuwe drivers voor zoeken. Kan waarschijnlijk ook wel via de windows update. Anders moet je ff je logs doorlopen!

Verwijderd

Topicstarter
wiee t werkt :) je bent geweldig (K)