Toon posts:

Online banking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met mijn Fortis online banking.

Ik heb al meerere uurtjes met de helpdesk aan de telefoon gehangen om het probleem op te lossen. Na veel proberen ben ik er achter dat de benaming van de compoort cardreader niet vast gehouden word in het register.

Ik zal even een opsomming geven van belangrijke zaken die er mee te maken hebben:

windows xp pro (ik ben beheerder)
active sync
nokia pc suite
norton anti virus

Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad, en kan deze persoon mij hiermee helpen.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
en als je active sync & nokia pc suite afsluit werkt het dan wel ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• RobLemmens
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-05 17:26
Geef eens wat foutmeldingen, netwerk of thuis installatie? Is dat dat ene programma "moneymanager", over het netwerk hebben we daar ook altijd problemen mee. Het heeft meestal te maken met interbase.

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:32

Rio

Ik heb al een boek

Kunnen ze je geen andere cardreader leveren? Een usb-reader bijvoorbeeld? Ik weet dat ABN AMRO die wel heeft bijvoorbeeld.

• sharque
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Heb ik ook gehad.

Zorg ervoor dat in activesync aangegeven staat bij de verbindingsinstellingen dat deze GEEN gebruik maakt van com-poort. Ik was hierachtergekomen door stap voor stap programma's af te sluiten en vervlgens te kijken oftie t wel deed. Dit heb ik ook doorgegeven aan de betreffende helpdesk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan een andere card reader bestellen, maar dat kost mij 18 euro. Eerst wil ik het nog een paar keer proberen voor ik die 18 euro ga lappen, maar ik denk toch dat een usb reader veel stabieler is van zo'n brakke com poort reader.

Ik heb trouwens de com poort functie in Active sync uitgeschakeld, en nog krijg ik de foutmelding dat er geen kaart/kaartlezer aanwezig is. Ook is het register terug gezet van reader name: SM1 naar readername: unknown wanneer ik weer probeer in te loggen.

Ik begin me mooi te irriteren aan dit gedoe.
Pagina: 1