Toon posts:

Probleem met HP Procurve shitch

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP Procurve switch (HP PRocurve 2424M) Deze werkt prima, maar na een Reset (geen reboot, maar volledige instellingen herstellen) Dit omdat ik perongelijk met het creeren van een VLAN mezelf heb uitgeschakeld.
Nu werkt de switch wel, maar kan ik niet meer inloggen. Ik weet namelijk niet het IPadres. Ik heb met AngrIPscanner 192.168.0.xxx (lokaal netwerk) afgescand, maar niets gevonden. De switch staat standaard op automatisch IP verkrijgen, maar na het rebooten met alleen een server verbonden die 192.168.0.251 heeft pakt de switch geen ip uit die reeks. Iemand een idee hoe ik alsnog het IP kan achterhalen? Ik heb overigens wel het MAC adres van het apparaat.
btw Het apparaat ondersteund zowel telnet, webinterface als consoleport. maar van die laatste heb ik geen goede kabel. (zie dat voorlopig als de laatste oplossing, liefst regel ik het anders)
Alvast bedankt voor de hulp :)

edit, kan iemand ff de typo in de titel aanpassen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 17:32 ]

Verwijderd

Sorry dit valt nou niet echt onder advanced networking.

Open google even of ga naar de site van hp, daar kun je mooie manuals vinden voor initial installs van switches.

Suc6

begin hier eens: http://www.hp.com/rnd/support/index.htm?lang=en&cc=us

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 17:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoe start ik een DNS service? Netsh DHCP werkt niet onder windows XP... lama werkt al... ik ga wel de consoleport gebruiken.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 18:27 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

OK, Dan kan deze dicht ;)

Volgende keer graag zoiets in NT posten :*

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.