Toon posts:

VIA Epia M10000 props

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
help, heb een via epia m10000 als mobo voor men divx box, maar ik krijg er niet veel meer uit, alles start op maar krijg geen beeld en krijg een piep toon die af en op gaat. aan wat zou dit kunnen liggen

liefst snel antwoord want volgens mij is ie niet kapot want alles draait nog maar krijg geen beeld en een pieptoon

het is voor men eindwerk <= nog twee weken :x

Verwijderd

Voeding
RAM

probeer het ook eens met een PCI video kaart. En hij kan bést stuk zijn, want je krijgt geen beeld en een pieptoon.

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-08 09:49
Misschien je vid onboard niet lekker zoals CABAL al zei. Mijn monitor doet het ook niet op die onboard VGA aansluiting. Heb je je mem al getest? Zie je ook de bios niet? Harde schijf goed aangesloten?

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Verwijderd

Topicstarter
heb momenteel een test setup opgezet en dit is alleen het mobo zonder hd's met geheugen, ik ga het geheugen veranderen zodra ik een ander latje ter beschikking heb, zal er eens een pci vga opsteken en kijken wat het doet

Verwijderd

Topicstarter
pci vga ingestoken nog altijd dezelfde biep, zou het aan het geheugen kunnen liggen? als ik het geheugen eruit trek maakt hij dezelfde toon

Verwijderd

Had je eigenlijk al moeten doen, heh? Voor je post...

Verwijderd

ik heb een Epia V8000 en het blijven probleem bordjes volges mij :(
ik kan geen WinXP installeren :? krijg ik geheugendump op ntfs.sys :(

Verwijderd

Topicstarter
nope, geheugen werkt nog ander geheugen opgestoken nog altijd hetzelfde, ook al pci vga opgestoken ook nog altijd het zelfde

iemand ?

Verwijderd

Topicstarter
nimand, ik weet echt niet meer wat te doen, mijn eindwerkpresentatie is binnen 2 weken :(

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 17:13

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

kijk eens of je geen 'openstaande' elco's op je mobo hebt? Ik vermoed namelijk dat het beestje toch wel degelijk dood is...

Launching containers into space

Verwijderd

BIOS Reset? Andere voeding?

Serieus, WAT heb je eigenlijk al geprobeert? En hoe haal je het in je bolle harses dat het ding NIET dood zou zijn? Dat lijkt me juist erg waarschijnlijk.
Pagina: 1