Nou een verhaaltje....In mijn windhows XP proff heb ik al een tijd een daemon tools gebruikt zonder problemen met 1/2 virtual devices. Nu heb ik 3 dagen geleden een DVD brander van NEC2500A geinstalleerd . er zit overigens ook een DVD reader in. Ik hav een spel met de virtual CD proberen te installeren en halverwege crashte de boel. na opstarten was er geen probleem maar hij blijft sinds die dag maar crashen. hij herkende de DVD brander ook niet. in windows. Ik heb alles proberen te deinstalleren maar helaas wilt hij de virtual drives niet deinstalleren zelfs nadat ik de daemon tools weg heb gehaald blijven de virtual drives terug komen. Ik heb ook een reinstall van daemon tools geprobeerd: bij installatie kreeg ik een melding dat er een vorige installatie via vritual drive niet compleet is etc. .....http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;320553 op deze link staat aangegeven hoe je ze uit de registry verwijdert. Heb ik ook al geprobeerd maar helaas dan blijft hij na opstart weer crashen. Hoe haal ik nou simpel weg de virtual DVD drives van de daemon tools weg uit de heel XP waar dan ook?
Even een kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier ook zelf even op te letten.
Verder - er is een reden waarom sommige mensen wat witregels tussen blokken tekst gebruiken
Verder - er is een reden waarom sommige mensen wat witregels tussen blokken tekst gebruiken
Nou heb alles gerdaan wat er staat in dit quote. Ik kan se SCSI driver en de virtual drives niet wegdumpen uit de Device manager. Zodra ik dat probeer crasht het naar de blauwe scherm. Help jongens ben het imiddels zat