cd samenstellen met mp3's (eigen gebruik)

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Hoe kan ik muziek cd's samenstellen (voor eigen gebruik). Moet je eerst de losse tracks in wave formaat op je harde schijf zetten en daarna weer kopieren naar de cd. Dit gaat wel veel geheugen in beslag nemen. Kan dit ook op een andere manier. Bij de weg, ik gebruik easy cd creator van adaptec, maar kan makkelijk aan Nero komen indien dit beter is.

Tnx

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Je kunt gewoon nero gebruiken hoor. Adaptec heb ik geen ervaring mee, maar daar moet het ook mee kunnen.. Gewoon nieuwe audio-cd sessie maken. Sleur en pleur mp3'tjes naar je cd composer en branden die zooi. Als je een snelle computer hebt, dan moet mp3 decoden en branden op 8 speed on the fly kunnen (ik heb een celeron 400 en die doet het prima zo).

Succes

• Sheik
Als ik mp3's naar mijn cd composer sleep dan krijg ik toch mp3's en geen wave files?

• compie
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Gewoon eerste kiezen dat je een audio-cd wilt maken en dan gewoon de mp3-tjes er naartoe slepen.

• Sheik
maakt ie dan automatisch wavefiles ervan?

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

ff voor de duidelijkheid, je hebt bv. 10 cd's liggen en wil daar van een verzamel cd maken?
zo ja: volgens mij kun je gewoon het beste wavjes maken met bv. musicmatch en dan die branden
als je hem naar mp3 omzet verlies je toch kwaliteit en das zonde, die wavjes kosten flink wat hd ruimte maar ja da's maar tijdelijk.

zo nee: wat bedoel je dan?

ho stop de persen, ik snap hem.
je hebt tientallen mp3's gedownload en wil nu een audio cd maken ?
Nero werkt perfect, nero openen, mp3s naar je audiocd slepen en branden maar.
en ja dan maakt ie er automatisch een audio cd van (dus wav filetjes)

• Sheik
HJS jij snapt het helemaal :) Bedankt voor je uitleg en dat meen ik echt. Je hebt me twee antwoorden gegeven waar ik ook iets mee kan. Dank dank

Robin
Pagina: 1