Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL]Adapter

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Topicstarter
Hey

Weet iemand waar ik een 30V en een 15V adapter kan vinden? De 30V adapter is voor een:

HP Deskjet 600 printer.

En de 15V adapter is voor een:

Mustek ScanExpress 600 SEP scanner.

Ben al bij de Ben van Dyk geweest maar die hebben niet hoger dan 12,5V omg...

Dus b.v.d :-)

Ps; Liefst winkel in de buurt van Eindhoven want heb geen zin om over internet te bestellen of kilometers te moeten rijden voor zo'n klote ding ;)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 15:48

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

zoek en gij zult vinden, maaruh ik denk dat je ook beter op de geleverde stroom kan letten, Amperes dus. als je Amperes van de Adapter dat van je printer niet haalt kan je wel ophouden

trouwens ff eerlijk, hoelang ben je de stad ingeweest om te zoeken ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Armageddon_2k op 10-05-2004 18:13 ]

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-11 13:39
Op alle oude Hp deskjet printers zit volgens mij zo'n 30 v adapter... en die zijn er genoeg op de sloop :D... Ook die 15 volt vind je daar misschien en anders:

1)rommelmarkt
2)marktplaats/ebay
3)conrad

• GRT
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-11 08:53

GRT

Ik heb zelf nog twee van die HP adapters liggen, gewoon van oude printers afgehaald met het idee dat ik er misschien nog wel eens iets mee zou kunnen doen, misschien kan ik je helpen. Die 15v lijkt me wat moeilijker, misschien kun je de fabrikant een mailtje sturen met de vraag waar die dingen te krijgen zijn

Verwijderd

Ik heb de Mustek scanexpress 6000p, die doet het ook op 13,6 volt :)

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Topicstarter
Ahja Gr0wLiThE ik kan wel eens gaan kijken op de sloop hiero. Denk dat ik daar wel slaag :>

@ Armageddon_2k; Kwartiertje ofzo ;)

@ GRT; Als je er een weg doet, Me MSN is gamergun@hotmail.com. Alvast bedankt ;)

En de rest ook :) Zal anders wel eens rondneuzen bij wat electronica winkels etc.

Edit:

Specs van printer:

Input: 30 V - 0.4 A - 12 W

Specs van scanner:

Input: DC 15 V - 1.0 A

[ Voor 16% gewijzigd door TommyGun op 10-05-2004 19:22 ]

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04 19:08
al geprobeert met de 12V van de PC voeding?
zou mij niets verbazen als dat gewoon werkt
Bij de mustec 1200P hoort een 12V 800mA adaptor bij

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Topicstarter
Ik zal er eens een 12 V adapter aanhangen. Onder de 12 V heb ik er tientallen :P Alleen erboven niet :(

Maar zal het eens proberen. Edit deze post zo wel of het gelukt is.

Tnx :)

Edit:

2 verschillende 12 V adapters geprobeerd alleen hij geeft geen kik. Weet niet of me PC hem dan wel als "aan" ziet maar heb nog geen kabels voor dat ding dus kan ik niet testen. Heb hem namelijk samen met de printer van "Het Goed" en daar zat niks bij. Weet eigenlijk niet eens of ze wel werken want op de stickertjes staat "Niet Getest" maar het is het proberen waard. Voor de printer had ik al een kabel liggen maar voor de scanner zal ik van de week wel eens een kabel halen. Wat voor 'n kabel moet daar eigenlijk in? Achterop bij 2 aansluitingen (De adapter aansluiting niet meegeteld) staat:

1: Host
2: Printer

Aansluitingen lijken op een printer aansluiting achter op de computer.

BTW; Er zit ook geen een knopje op die scanner dus ik neem aan dat ie eigenlijk meteen aan zou moeten springen als je er prik op zet?

B.v.d

[ Voor 70% gewijzigd door TommyGun op 10-05-2004 19:29 ]

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

_Ernst_

Mark It Zero!

Eindhoven? Ik zou eens een elektronicazaak proberen. Display (of heet die nou sinds kort Coditronix :? ) bijvoorbeeld, daar zullen ze er denk ik wel een hebben als het met 12 volt niet lukt :)

Last.fm

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Mjah, zoekt en gij zult vinden zeg maar. Kijk eens in de gouden gids voor elektronicazaken of op marktplaats.nl ofzo. Die dingen vallen toch echt niet zomaar it de lucht (zolang je niet via internet wil bestellen), dus zul je er wat meer moeite voor moeten doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.