Ik ben een asp.net webapplicatie aan het maken en wil graag een connectie maken met MySQL.
Ik heb het eerst geprobeerd in een VB Applicatie en daarin werkte de connectie goed.
Nu ben ik hem dus aan het maken voor een ASP.NET en nu wil hij niet werken. Cannot connect is de melding die ik steeds krijg.
Helemaal boven aan heb ik dit staan:
Imports System.Data.Odbc
De code die ik nu gebruik is als volgt
Ik heb ook de Microsoft.Data.Odbc gebruikt maar ook geen resultaat
Ik heb het eerst geprobeerd in een VB Applicatie en daarin werkte de connectie goed.
Nu ben ik hem dus aan het maken voor een ASP.NET en nu wil hij niet werken. Cannot connect is de melding die ik steeds krijg.
Helemaal boven aan heb ik dit staan:
Imports System.Data.Odbc
De code die ik nu gebruik is als volgt
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Dim ConnectieString As String
ConnectieString = "DRIVER={MySQL ODBC 3.51 Driver};SERVER=213.133.42.216;DATABASE=flexocrm_cinto;UID=root;PASSWORD=xxxx;OPTION=3"
ConnectieString = "Driver={MySQL ODBC 3.51 Driver};Server=213.133.42.216;option=16834;Database=flexocrm_cinto;Uid=root;Pwd=xxxx;"
ConnectieString = "Driver={MySQL ODBC 3.51 Driver};Database=flexocrm_cinto;server=213.133.42.216;User=root;Password=xxx"
Dim MyConnection As New OdbcConnection(ConnectieString)
txtResults.Text = ""
MyConnection.Close()
txtResults.Text = "Connectie is Closed" & ControlChars.CrLf & "Connect" & ControlChars.CrLf
txtResults.Text = txtResults.Text & "State: " & MyConnection.State & ControlChars.CrLf
MyConnection.Open()
txtResults.Text = txtResults.Text & "State: " & MyConnection.State & ControlChars.CrLf |
Ik heb ook de Microsoft.Data.Odbc gebruikt maar ook geen resultaat
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 16:20 ]