JavaScript:
1
2
3
4
5
| function ontop(z) { hoogte++; document.getElementById(z).style.zIndex=hoogte; } |
[ Voor 12% gewijzigd door André op 10-05-2004 15:47 ]
Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!
Ik zou persoonlijk een andere opzet maken, ik snap niet waarom je je functies zou moeten quoten?
document.getElementById(z) was de key!
@pelle mbt. de quotes ik dat dat ik layerarray[5] misschien tussen quotes moest zetten vanwege strings en zo... dat krijg je als je met veel verschillende syntaxen bezig bent.
@pelle mbt. de quotes ik dat dat ik layerarray[5] misschien tussen quotes moest zetten vanwege strings en zo... dat krijg je als je met veel verschillende syntaxen bezig bent.
Verwijderd
Maar dan werktAndré schreef op 10 mei 2004 @ 15:46:
JavaScript:
1 2 3 4 5 function ontop(z) { hoogte++; document.getElementById(z).style.zIndex=hoogte; }
code:
1
| onmousedown="ontop(topsecret)" |
weer niet...
Het kan wel allebei werken, maar het is natuurlijk onzin. Bij een functie moet je er vanuit gaan dat het argument van één type is. Nu verwacht de topicstarter dat de functie werkt of er nou een pointer naar object (topsecret) of een string "topsecret" naar toe wordt gestuurd. Is natuurlijk wel mogelijk in JavaScript, maar netjes is anders.
onmousedown="ontop(topsecret)" hoeft niet te werken, natuurlijk is het argument van één type.Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 16:17:
[...]
Maar dan werkt
code:
1 onmousedown="ontop(topsecret)"
weer niet...
Het kan wel allebei werken, maar het is natuurlijk onzin. Bij een functie moet je er vanuit gaan dat het argument van één type is. Nu verwacht de topicstarter dat de functie werkt of er nou een pointer naar object (topsecret) of een string "topsecret" naar toe wordt gestuurd. Is natuurlijk wel mogelijk in JavaScript, maar netjes is anders.
code:
1
| onmousedown="ontop('topsecret')" |
en trouwens doet alleen IE elementen met een ID global maken binnen scripting, dat hoort namelijk niet...
Intentionally left blank
Pagina: 1