Access database op IPAQ

Pagina: 1
Acties:

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:45

rally

Deyterra Consultancy

Topicstarter
Ik ben nu al een aardige tijd bezit om een (bestaande) access database te converteren voor gebruik op een IPAQ.

Helaas bied geen enkele door mij gevonden tool de mogelijkheid om de database (behoorlijk) te gebruiken op mijn IPAQ.

De bedoeling is dat ik een bestaande database gebruik i.c.m. een IPAQ zodat gebruikers daar een QA (Quality Assurance) database op kunnen invullen. We hebben daar maar 1 IPAQ voor in gebruik, dus synchronisatieproblemen zijn verwaarloosbaar. We gebruiken MS Access voor Office XP i.c.m. een IPAQ 3850.
Overschakelen op andere software/hardware is helaas geen optie i.v.m. onze Corporate Standard :(

Tot zover heb ik een aantal tools geprobeerd (waarvan de meeste echt bagger zijn overigens). Degene die het dichtste in de buurt van mijn wens(en) kwam was "Data On The Run". Helaas kan ik hier alleen de losse records en tabellen mee bewerken en dat is net even een stapje te ver voor mijn gebruikers :(.

Is er iemand die een vergelijkbaar probleem heeft gehad en een mooie oplossing heeft gevonden?

http://www.deyterra.com

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Access hoort in SA :)

WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

ipaq stuff hoort in gadget talk
maarruh, vraag eens op www.pocketpc-club.nl