Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
ik zal maar even beginnen met de link:

http://www.vaio.sony.co.jp/Products/VGF-AP1/

is wel in het oosters maar dat mag de pret niet drukken, het moet de concurent van de IPod gaan worden.

opslag 20GB, genoeg voor 13.000 nummers

wat vinden jullie van dit apparaat? ik vind hem er wat groot en fragiel uitzien, hij gaat denk ik ook een stuk duurder worden dan de IPod.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Sony kennende zal ie wel ATRAC gebruiken en moet je eerst al je MP3 zut in software laten omzetten naar ATRAC voordat ie ze kan opslaan en afspelen :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Zo op het eerste gezicht ziet ie er een heel stuk groter (en lelijker) uit dan een iPod.

iPod -> 158 gram
dit geval -> 195 gram :P

Als ik die site zo lees (ok mijn Japans is niet super :P) ondersteunt ie de volgende formaten:

ATRAC3
ATRAC3plus
MP3
WAV
WMA

[ Voor 55% gewijzigd door Bosmonster op 10-05-2004 15:34 ]

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op 10 mei 2004 @ 15:27:
Zo op het eerste gezicht ziet ie er een heel stuk groter (en lelijker) uit dan een iPod.

iPod -> 158 gram
dit geval -> 195 gram :P

Als ik die site zo lees (ok mijn Japans is niet super :P) ondersteunt ie de volgende formaten:

ATRAC3
ATRAC3plus
MP3
WAV
WMA
Als je goed op die site kijkt staat er een *2 achter de niet-Atrac formaten, onderaan staat vervolgens wat japans gebrabbel met de woorden ATRAC3 & ATRAC3plus er tussen.
Ik ga er vanuit dat de andere formaten dus toch eerst omgezet dienen te worden, vooral omdat er gebruik gemaakt wordt van de zelfde musicmatch software die bij minidisk gebruikt wordt en ook mp3's slikt om ze vervolgens om te zetten naar ATRAC.

Erg jammer, om deze reden zal ik hem nooit kopen ondanks dat het wel een erg geil apparaat is :9~

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Hyperbird schreef op 10 mei 2004 @ 15:44:
Erg jammer, om deze reden zal ik hem nooit kopen ondanks dat het wel een erg geil apparaat is :9~
Het is altijd hetzelfde gedonder met Sony :) Maar ja, ze willen dat HD minidisc populairder wordt dus zullen ze het ATRAC formaat niet loslaten denk ik.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vind hem best wel ok kwa features, maar alles wordt idd omgezet naar Atrac3Plus. Hij heeft wel 20 uur speeltijd en een redelijk groot QVGA scherm. Verder kun je hem gebruiken als pictureviewer. Er staat helaas niet bij of je hem dan ook kan gebruiken als mobile foto opslag. De G-Sense mogen ze vaker toepassen. Het ziet er mooi uit en het werkt zo te zien ook goed. Al met al een geil dingetje, maar helaas van de Atrac3.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Verwijderd

Atrac3Plus is beter en kleiner als MP3, maar als massa opslag idd jammer...

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:02

timovd

Voorsprong door techniek

Van Sony had ik wel wat moois verw8

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Snap niet waarom ze niet meer op die netmd focussen.. Maarja, mooi ding

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

argro schreef op 10 mei 2004 @ 15:11:
ik zal maar even beginnen met de link:

http://www.vaio.sony.co.jp/Products/VGF-AP1/

is wel in het oosters maar dat mag de pret niet drukken, het moet de concurent van de IPod gaan worden.

opslag 20GB, genoeg voor 13.000 nummers

wat vinden jullie van dit apparaat? ik vind hem er wat groot en fragiel uitzien, hij gaat denk ik ook een stuk duurder worden dan de IPod.
13.000 nummers in 20gb? dat is (uitgaande van 1GB = 1000mb) 1,5mb per nummer...beetje weinig, niet?

leoaq.fm // Jeune Loop

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:30
leokennis schreef op 10 mei 2004 @ 20:43:
[...]

13.000 nummers in 20gb? dat is (uitgaande van 1GB = 1000mb) 1,5mb per nummer...beetje weinig, niet?
Dat is waarschijnlijk dat Atrac formaat lijkt me?

Vergelijking: 3 mins WMA 64kbit = 1,5mb

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 20:43

Nitai

Live the life you love.

tis nog maar de vraag of het echt in Europa uit komt...als je dat artikel van Nu.nl moet geloven wel, maar ja het Oosten heeft nog meer van die technische voordelen die hier nooit het daglicht zien.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Een beetje nederlandstalige uitleg over de toestellen: http://www.zdnet.be/news.cfm?id=36308

Als en wanneer ze hier leverbaar zouden zijn is nog niet bekend.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 17:59 ]

Pagina: 1