Int€l, (nieuwe variant op M$)

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Topicstarter
Na het bekende Micro$oft, wat ik meestal met een troll beloon als ik het zie, zag ik net een int€l langs komen.
Op zich is de reactie wel oké, maar toch stoort het me, en denk ik dat deze aankomende "trend" niet echt veel toevoegd. Hoe zouden jullie zoiets modden?

[edit]Ik vind dat er best iets aan gemod mag worden (hij stond op +4), deze thread heeft niets met geld te maken en gaat niet over prijsverschillen. Intel mag over het algemeen duurder zijn dan AMD, dus als het er over gaat kan ik me de "grap" nog wel voorstellen. Maar in dit geval :s

[ Voor 37% gewijzigd door Luxx op 10-05-2004 18:42 . Reden: meer uitleg ]

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:44

botoo

💀 too old to die young

Vooralsnog heb ik er weinig problemen mee, 't is hooguit een beetje populair aandoend gedrag waar je imho niet direct een troll achter hoeft te zien. Het word wat anders als het tot vervelends toe gebeurd en/of als het duidelijk bedoeld is om een sneer uit te delen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het is inderdaad een mooie post verder, maar het is toch een klein beetje een trol, want hij lokt ons weer een beetje uit om er op te gaan reageren.

Is het nou zo'n moeite om Intel te schrijven in plaats van Int€l. :?
offtopic:
ikzelf zou hem inzichtvol modden.

[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 10-05-2004 15:28 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik moest laatst erg om "IK€A" lachen omdat het de eerste keer was dat ik 'm hier tegenkwam, maar duidde dat toen ook als troll. En dat is het: verbasteringen zijn not done, zoals te doen gebruikelijk duid ik zulks als schelden en ik hou niet van schelden. Meestal niet, iig ;) Maar zoals botoo aangeeft: als het tot vervelens toe gebeurd is het tijd om in te grijpen, deze poster kan je met een beetje goeie wil nog van creativiteit beschuldigen :)

Het is meer een tlolletje dan een trolletje, zeg maar :P

Voor de rest vind ik het maar een verwarde post:
Net zoals je niet met je nForce2 voor je geheugencontroller e.d. drivers installeert, zal dat ook met deze processor nodig kunnen zijn/ IIG aan te raden.
Drie keer gelezen, ik snap nog niet wat er staat - d'r ontbreekt een ontkenning, of er staat er één teveel :) Lekkere Kwal zet 'm bovendien inhoudelijk netjes op z'n plaats. De rest van z'n post is imo behoorlijk overbodig als je bijvoorbeeld naar deze kijkt, die de rest van het verhaal al eerder vertelde - en wél helder.

Om nu dit samenraapsel op +4 te waarderen... +2 lijkt me ruim (ruim!) voldoende, met +1 heb ik gegeven dat eurootje ook bepaald geen moeite, en als je troll bij dubbelpost bij onsamenhangend optelt is er (alweer imo) niks aan de hand als 'ie naar 0 gemaaid wordt. Aangezien de laatste moderatie 0,14 puntjes aan gewicht in de schaal lei, mag deze van mij door voor de PM :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
WTF is een Trøll?!? :)

edit: 'k zie dat het met ll geschreven moet zijn...

[ Voor 56% gewijzigd door haggard op 10-05-2004 16:29 ]

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

En wat is er mis met het schrijven van M$ dan? Ik snap het verschil niet tussen MS en M$, Intel en Int€l... In MSN namen zie het het ook zat, van die andere tekens...

Iemand die dat even uit kan leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm M$ staat voor dollars, geld wolfen ofzo toch dacht ik igg altijd :) als ik M$ schrijf ipv MS is dat meestal als ik weer iets lees dat ze inhalig bezig zijn. Net als dat ik kwello ipv chello zeg als het er weer eens uit ligt. :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
@Sloom = @Home is ook zo'n voorbeeld...

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Op die manier. ja ik had het al eens eerder zien staan, en ik vond het wel mooi staan, dus ik schreef ook M$, kreeg ik meteen van een admin op mn donder 8)7

Nu vat ik um :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:53
Gewoon verbieden dus :) onbeargumenteerd trollen/flamen is gewoon not done. Hier op de FP, op het forum en IRL.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

TRON schreef op 11 mei 2004 @ 09:23:
Gewoon verbieden dus :) onbeargumenteerd trollen/flamen is gewoon not done. Hier op de FP, op het forum en IRL.
Er is niet zoiets als verbieden op de fp voor trollen en flamen. Dat is een ander moderatiesysteem. Op de fp zijn slechts pr0n, spam en alli illegali shit verboden, de rest gaat mee onder de vleugels van de moderatie faq.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Rataplan schreef op 10 mei 2004 @ 16:14:
Maar zoals botoo aangeeft: als het tot vervelens toe gebeurd is het tijd om in te grijpen, deze poster kan je met een beetje goeie wil nog van creativiteit beschuldigen :)
Mee eens. Hard aanpakken kan altijd nog. Op zich vind ik verbasteringen ook ergerlijk, maar ik vind dat er een onderscheid moet worden gemaakt tussen stelselmatige naamsveranderingen als M$, of een incidenteel woordgrapje als dit. Wat dat betreft hanteer ik voor mezelf de regel: één keer is leuk, maar daarna is het niet meer origineel, dus overbodig.
Het is meer een tlolletje dan een trolletje, zeg maar :P
:D _o_ Meesterlijk!

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Pagina: 1