Hallo, ik heb hier een probleem. Ik wil in een html document 2 owc charts weergeven. Achter elke owc chart zit een ander *.asp bestand waarin met veel variabelen wordt gewerkt doordat het dynamische charts zijn.
In het html document kan ik die variabelen instellen dmv, checkboxes en dropdownlists. Vervolgens stel ik ze met een button in en worden ze in bij het runnen van het vbscriptje in de *.asp bestanden meegepakt.
Dit werkte goed als ik gewoon 1 owc chart had in m'n html document zonder iframe.
Nu staan echter de 2 owc charts in 2 verschillende iframes en worden de variabelen niet meegepakt.
Hier enkele stukjes relevante code:

Wat doe ik nu precies fout. Hij geeft gewoon de standaard grafieken weer, echter als ik de variabelen verander en submit gebeurt er helemaal nix, njente, nada, noppes
. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, alvast bedankt
In het html document kan ik die variabelen instellen dmv, checkboxes en dropdownlists. Vervolgens stel ik ze met een button in en worden ze in bij het runnen van het vbscriptje in de *.asp bestanden meegepakt.
Dit werkte goed als ik gewoon 1 owc chart had in m'n html document zonder iframe.
Nu staan echter de 2 owc charts in 2 verschillende iframes en worden de variabelen niet meegepakt.
Hier enkele stukjes relevante code:
code:
In deze functie worden de variabelen van mn html document verbonden aan de variabelen in het asp bestand. Dit stukje code roep ik aan onder mn 'button' code:1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| function verander()
{
document.all("grafiek").src="chartgif.asp?jaar=" & jaar.Value"maand=" &
maand.Value"dag=" & dag.Value"vp=" & vp.value"jaar2=" &
jaar2.Value"maand2=" & maand2.Value"dag2=" & dag2.Value"station=" &
station.Value"element=" & element.Value"hirlam22=" & hirlam22.Value"hirlam11="
& hirlam11.Value"debav=" & debav.Value"synops=" & synops.Value"labels=" &
labels.value"marker=" & marker.value"
document.all("bias").src="bias.asp?jaar=" & jaar.Value"maand=" &
maand.Value"dag=" & dag.Value"vp=" & vp.value"jaar2=" &
jaar2.Value"maand2=" & maand2.Value"dag2=" & dag2.Value"station=" &
station.Value"element=" & element.Value"hirlam22=" & hirlam22.Value"hirlam11="
& hirlam11.Value"debav=" & debav.Value"synops=" & synops.Value"labels=" &
labels.value"marker=" & marker.value"
} |
code:
De button 1
| <input type="submit" onsubmit="verander()" value="maak grafiek"> |
code:
Dit zijn dus de Iframes, de variabelen in de asp bestanden krijgen hier ook alvast hun standaard waarde mee.1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <P ALIGN=center><IFRAME SRC="ChartGif.asp? jaar=2002&maand=1&dag=1&jaar2=2003&maand2=1&dag2=2&vp=0 &station=beek&element1=t2m&model=hirlam22&labels=false&marker=false" WIDTH=1000 HEIGHT=500 scrolling="no" FRAMEBORDER="0" name="grafiek"></IFRAME></P> <P ALIGN=center><IFRAME SRC="Bias.asp? jaar=2002&maand=1&dag=1&jaar2=2003&maand2=1&dag2=2&vp=0 &station=beek&element1=t2m&model=hirlam22&labels=false&marker=false" WIDTH=1000 HEIGHT=500 scrolling="no" FRAMEBORDER="0" name="bias"></IFRAME></P> |
Wat doe ik nu precies fout. Hij geeft gewoon de standaard grafieken weer, echter als ik de variabelen verander en submit gebeurt er helemaal nix, njente, nada, noppes