hoi
Ik hoop dat iemand mij met het volgende probleem kan helpen
Nadat ik de pc opnieuw had geinstalleerd start de pc maar ongeveer 1 op de 5 keer goed op. Als hij eenmaal goed is opgestart werkt alles prima. De andere 4 keer geeft hij na het opstartscherm een zwart beeld. Het beeldscherm blijft dan gewoon aan staan.
Dan is het net zo lang opnieuw opstarten tot ie het eindelijk doet.
Als het aantal kleuren op 16 staat (net als in safe mode) dan doetie het wel altijd.
Ik vind het een heel gek probleem, want normaal gesproken doet iets het wel of niet en niet af en toe lijkt mij.
Ik heb norten antivirus eroverheen gegooid en niks gevonden.
Tijdens het installeren heb ik geen problemen gehad en alle nieuwste drivers gebruikt.
Specs:
p4 2,53ghz
512 mb infineon pc3200
ati radeon 9800pro
windows 98
Alvast bedankt
Ik hoop dat iemand mij met het volgende probleem kan helpen
Nadat ik de pc opnieuw had geinstalleerd start de pc maar ongeveer 1 op de 5 keer goed op. Als hij eenmaal goed is opgestart werkt alles prima. De andere 4 keer geeft hij na het opstartscherm een zwart beeld. Het beeldscherm blijft dan gewoon aan staan.
Dan is het net zo lang opnieuw opstarten tot ie het eindelijk doet.
Als het aantal kleuren op 16 staat (net als in safe mode) dan doetie het wel altijd.
Ik vind het een heel gek probleem, want normaal gesproken doet iets het wel of niet en niet af en toe lijkt mij.
Ik heb norten antivirus eroverheen gegooid en niks gevonden.
Tijdens het installeren heb ik geen problemen gehad en alle nieuwste drivers gebruikt.
Specs:
p4 2,53ghz
512 mb infineon pc3200
ati radeon 9800pro
windows 98
Alvast bedankt